Geplaatst: 18 december 200717 jaren comment_845339 ik heb een vraagje nameljk hoe krijg je van die chille plaatjes van personeganges zoals assasin creed en gta 4 gozer?
Geplaatst: 18 december 200717 jaren comment_845351 ik heb een vraagje nameljk hoe krijg je van die chille plaatjes van personeganges zoals assasin creed en gta 4 gozer? Zulke plaatjes heten renders of stocks. Stocks zijn plaatjes met een achtergrond van bijvoorbeeld een gamepersonage, maar het kan ook een kleurrijk bloemenveld zijn. Deze kan je eigenlijk overal vinden; typ maar eens op google in 'Assassins Creed Wallpaper', dan krijg je gegarandeerd resultaat. Dan zijn er ook nog renders. Renders zijn uitgeknipte personages of characters zonder achtergrond. Deze kan je zelf uitknippen met bijvoorbeeld Photoshop, of je kan ze kant en klaar downloaden. Gamerenders, of Planetrenders zijn goede sites hiervoor, maar er zijn natuurlijk ook nog heel veel andere sites
Geplaatst: 19 december 200717 jaren Auteur comment_845673 ik heb een vraagje nameljk hoe krijg je van die chille plaatjes van personeganges zoals assasin creed en gta 4 gozer? Zulke plaatjes heten renders of stocks. Stocks zijn plaatjes met een achtergrond van bijvoorbeeld een gamepersonage, maar het kan ook een kleurrijk bloemenveld zijn. Deze kan je eigenlijk overal vinden; typ maar eens op google in 'Assassins Creed Wallpaper', dan krijg je gegarandeerd resultaat. Dan zijn er ook nog renders. Renders zijn uitgeknipte personages of characters zonder achtergrond. Deze kan je zelf uitknippen met bijvoorbeeld Photoshop, of je kan ze kant en klaar downloaden. Gamerenders, of Planetrenders zijn goede sites hiervoor, maar er zijn natuurlijk ook nog heel veel andere sites ok bedankt
ik heb een vraagje nameljk hoe krijg je van die chille plaatjes van personeganges zoals assasin creed en gta 4 gozer?