Geplaatst: 18 december 200717 jaren comment_845341 Is het mogelijk om een gerecruteerde gangmember een spry-can [spuitbus] tegeven. En bevoorbeeld je t-shirt groen te spuiten etc...... Ik weet alleen dat je je gangmember een camera kan geven. by de way is daar een topic over? alvast bedankt.!!!!
Geplaatst: 18 december 200717 jaren comment_845347 Met de Noobmode versie 2 die hier te downloaden is is het mogelijk om je homies elk wapen te geven wat je maar wilt, zelfs spray. En over die T-Shirts is niet mogelijk.
Geplaatst: 18 december 200717 jaren comment_845349 Hahaha, Nee dit gaat helaas niet. Het enigste wapen dat je aan een gang-member kan geven is de camera. Je zult wel en "Pistol" kunne geven als de gang-Member geen wapen heeft en laat recuteren. Maarja dat wist je waarschijnlijk al. Cya! Bewerkt: 18 december 200717 jaren door Dark_Zemy
Geplaatst: 18 december 200717 jaren comment_845407 kalm en vriendelijk blijven hé.Als je je gangmembers een wapen wilt geven zal je toch de noobmode mogen downloaden.
Geplaatst: 19 december 200717 jaren Auteur comment_846022 maar ik heb op you tube een keer een filmpje zitten kijken. van een gangwar in grove street. en hij hat dat rode t-shirt van de sub urben. en die was groen hoe kan dat dan
Geplaatst: 19 december 200717 jaren comment_846026 Als het T-shirt wat jij bedoelt niet bestaat in het groen, kan die natuurlijk vervangen zijn met een andere texture (ook een vorm van modden).
Is het mogelijk om een gerecruteerde gangmember een spry-can [spuitbus] tegeven.
En bevoorbeeld je t-shirt groen te spuiten etc......
Ik weet alleen dat je je gangmember een camera kan geven.
by de way is daar een topic over?
alvast bedankt.!!!!