Jump to content
Geplaatst:
comment_845468

hallo :cya: ik zoek een oudewetse mobiel want ik raak gemakkelijk iets kwijt wat klein is kan iemand me helpen

ps je weet wel zo,n mobiel uit de jaren 80 die het nog doet.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_845917

Een nieuwe Sony Ericsson is soms ook best groot. Een mobieltje uit de jaren 80 zal niet meer werken, maar in de jaren 90 hadden ze ook nog wel grote. Google even zou ik zeggen, of kijk op marktplaats achtig iets.

Succes!

Geplaatst:
  • Auteur
comment_845990
Een nieuwe Sony Ericsson is soms ook best groot. Een mobieltje uit de jaren 80 zal niet meer werken, maar in de jaren 90 hadden ze ook nog wel grote. Google even zou ik zeggen, of kijk op marktplaats achtig iets.

Succes!

okay dank je wel
Geplaatst:
comment_846162
hallo :cya: ik zoek een oudewetse mobiel want ik raak gemakkelijk iets kwijt wat klein is kan iemand me helpen

misschien past dit in je binnenzak

telefooncel_KPN_gif.gif

Geplaatst:
  • Auteur
comment_846454

misschien past dit in je binnenzak

telefooncel_KPN_gif.gif

maybe. :D .(als je binnenzak een verhuiswagen is :D .)

Bewerkt: door 1973

Geplaatst:
  • Auteur
comment_848592

ik heb al een bakeliete voor onder de boom zo eentje me een draaischijf 12,50 :D .

gisteren gehad :D

http://img165.imageshack.us/my.php?image=img1675sp3.jpg ;) ik hou er van om de schijf te draaien.eindelijk een telefoon van 1950 of 1959? weet het niet ga hem in iedergeval niet inruilen voor een nieuw mobieltje ;) .

Bewerkt: door 1973

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.