Geplaatst: 19 december 200717 jaren comment_845587 hey allemaal, kan je de fire fighter missies ook enkel in ANGEL PINE doen? zoals de paramedic missies? Maar dat je dan wel met een brandweerwagen naar ginds rijdt of eentje laat komen dmv molotovs??
Geplaatst: 19 december 200717 jaren comment_845603 Ja dat kan, alleen bij de politie missies kan dat niet. Hopelijk weet je nu meer.
Geplaatst: 19 december 200717 jaren Auteur comment_845639 Ja dat kan, alleen bij de politie missies kan dat niet. Hopelijk weet je nu meer. Dus als ik met een brandweerwagen naar daar rijdt en de submissie start, zullen er enkel brandjes in angel pine ontstaan ? in vergelijking met III en VC zijn de paramedic en firefightermissies dus een pak makkelijker geworden bedankt é
Geplaatst: 19 december 200717 jaren comment_845807 Ik zou het daar niet doen! De brandweer wagen die kantelt nogal gauw, en omdat het heuvelachtig gebied is kan hij gauw kantelen. Ik heb het gewoon gedaan in een grote stad: San Fierro PS: Ik weet dat het daar ook heuvelachtig is maar het zijn trouwens ook grotere wegen Tijmentje5
hey allemaal,
kan je de fire fighter missies ook enkel in ANGEL PINE doen? zoals de paramedic missies?
Maar dat je dan wel met een brandweerwagen naar ginds rijdt of eentje laat komen dmv molotovs??