Hey allemaal! Ben jij ook een super fan van het spel Haze, dat waarschijnlijk uit komt in het begin van 2008? Nou dan is dit dé plek om erover te praten Ik wil in ieder geval even kwijt dat het waarschijnlijk de game is waar ik het meest op uitkijk/heb uitgekeken tot nu toe. Het verhaal, de gameplay, 4 personen splitscreen (online). Wat wil je in hemelsnaam nog meer? Zelf heb ik vernomen dat het uberspel waarschijnlijk uit komt ergens tussen Februari en Maart? Als jullie het precies weten zouden jullie dat ook nog kunnen posten En verder.... zeg wat je zeggen wil over Haze
Hey allemaal! Ben jij ook een super fan van het spel Haze, dat waarschijnlijk uit komt in het begin van 2008? Nou dan is dit dé plek om erover te praten
Ik wil in ieder geval even kwijt dat het waarschijnlijk de game is waar ik het meest op uitkijk/heb uitgekeken tot nu toe. Het verhaal, de gameplay, 4 personen splitscreen (online). Wat wil je in hemelsnaam nog meer? Zelf heb ik vernomen dat het uberspel waarschijnlijk uit komt ergens tussen Februari en Maart? Als jullie het precies weten zouden jullie dat ook nog kunnen posten
En verder.... zeg wat je zeggen wil over Haze