Geplaatst: 19 december 200717 jaren comment_846027 Ik heb een kaart nnodig voor de route van money for nothing om te vluchten wie kan die ff geven?? Alvast bedankt!!!!!
Geplaatst: 19 december 200717 jaren comment_846034 Ik heb een kaart nnodig voor de route van money for nothing om te vluchten wie kan die ff geven??Alvast bedankt!!!!! Er is niet echt één route, je moet gewoon een snelle weg nemen naar de Pay & Spray, en onderweg proberen een aantal copbribes te pakken. Kijk tijdens de missie veel op je map (start -> map), en houdt deze kaart met de cop bribes er ook bij, zodat je weet waar je cop bribes kan vinden. Veel succes!
Geplaatst: 19 december 200717 jaren comment_846055 Het is het beste dat je naar het vliegveld rijdt en daar een beetje rond rijdt (niet stilstaan i.v.m heli). Als Lance en Forbes klaar zijn dan naar de Pay 'n Spray in Vice Port
Geplaatst: 19 december 200717 jaren Auteur comment_846109 Heeel ERG BEDANKT !!! ik ga gewoon eerst naar een cop bribe en dan richting vliegveld en dan snel naar een cop bribe of p en spray Nogmaals bedankt!!! Paar minuten later YES heb het gehaaald!
Ik heb een kaart nnodig voor de route van money for nothing om te vluchten wie kan die ff geven??
Alvast bedankt!!!!!