Geplaatst: 14 januari 200520 jaren comment_80554 Ik heb sinds eergister een groot probleem dat mijn computer er een kwartier over doet, om op te starten. Hij geeft dan zo'n 15 minuten een grijs scherm van Packard Bell aan (Mijn computer merk) Ik vind het best raar dat dit pas geleden is gebeurd en het vorige week nog perfect deed. Ik weet ook zo niet wat ik verkeerd gedaan heb met mijn pc. Ik heb hem gister even gedefragmenteert, schijfopruiming en virusscan gedaan, maar dat helpt niks. Weet iemand wat ik hier aan kan doen?
Geplaatst: 21 januari 200520 jaren Auteur comment_84591 Ik weet niet of hij er zo blij mee is als ik hier zijn telefoonnumer zet! :lol: Uhm ik weet nog wel ongeveer hoe hij het deed. Eerst gooide hij alle spellen en onbelangrijke programma's eraf. :huh: En daarna deed hij iets achter de computer wat stekkertjes er weer in en er uit halen zodat je de pc reset. Maar ik zou het niet zelf proberen, je kan beter even iemand regelen die handig met computers is.
Ik heb sinds eergister een groot probleem dat mijn computer er een kwartier over doet, om op te starten.
Hij geeft dan zo'n 15 minuten een grijs scherm van Packard Bell aan (Mijn computer merk)
Ik vind het best raar dat dit pas geleden is gebeurd en het vorige week nog perfect deed.
Ik weet ook zo niet wat ik verkeerd gedaan heb met mijn pc.
Ik heb hem gister even gedefragmenteert, schijfopruiming en virusscan gedaan, maar dat helpt niks.
Weet iemand wat ik hier aan kan doen?