Geplaatst: 20 december 200717 jaren comment_846350 heeft er iemand aleens met de maverick gevlogen? ik wel bij false idols. zet gewoon de iedereen volgt je cheat aan, hij land nu maar de missie moet voltooit worden, meer tips vind bij mij. Bewerkt: 21 december 200717 jaren door claud
Geplaatst: 6 januari 200817 jaren comment_859803 heeft er iemand aleens met de maverick gevlogen? ik wel bij false idols. zet gewoon de iedereen volgt je cheat aan, hij land nu maar de missie moet voltooit worden, meer tips vind bij mij. kun je mij dat us beter uitleggen?
Geplaatst: 6 januari 200817 jaren comment_859811 Als ik dat zo zie, is er voor GTA LCS een cheat waarmee iedereen je volgt. In de missie False Idols zijn een aantal helikopters, en het is dan de bedoeling dat, als je die Maverick wilt, de 'Iedereen-volgt-je-cheat' aanzet, zodat ook de helikopters achter je aan gaan. Zodra hij land, moet je snel de helikopter stelen. Er is ook nog een ander maniertje om een Maverick zonder cheats te kunnen stelen, daar heb ik op Youtube een filmpje over gevonden. Het filmpje zie je hieronder. Succes.
Geplaatst: 7 januari 200817 jaren Auteur comment_861279 heeft er iemand aleens met de maverick gevlogen? ik wel bij false idols. zet gewoon de iedereen volgt je cheat aan, hij land nu maar de missie moet voltooit worden, meer tips vind bij mij. kun je mij dat us beter uitleggen? als je bij false idols de iedereen volgt je cheat of gewoon op de brug gaat staan kan je de heli jatten en je hebt er een. en als iemand al gevlogen heeft post het hier even een toevoeging: op het filmpje zijn er wel honderd cheats gebruikt en bij mij maar 1 Bewerkt: 7 januari 200817 jaren door claud
Geplaatst: 7 januari 200817 jaren comment_861307 Er is ook nog een ander maniertje om een Maverick zonder cheats te kunnen stelen, daar heb ik op Youtube een filmpje over gevonden. Het filmpje zie je hieronder. Succes. Volgens mij (weet ik zeker) is dit filmpje MET cheats hoor? )
heeft er iemand aleens met de maverick gevlogen? ik wel bij false idols. zet gewoon de iedereen volgt je cheat aan, hij land nu maar de missie moet voltooit worden, meer tips vind bij mij.
Bewerkt: door claud