Geplaatst: 21 december 200717 jaren comment_847297 Ik heb net SAMP gedownload, geïnstaleerd, opgestart en gespeeld alleen als ik op een server speel krijg ik een tekst in het scherm waarop staat dat je "/play" moet typen; heb ik gedaan en het gaat niet weg kan iemand helpen??? EDIT: Ik typ T (zodat je dat balkje krijgt) en dan "/play" en dan "enter" Bewerkt: 21 december 200717 jaren door dennis1204
Geplaatst: 21 december 200717 jaren comment_847303 /play kan op allerlei servers worden gebruikt, dus als je me even het IPadres geeft middels de PB-functie dan zal ik ook even kijken of het niet aan de server ligt. Bovendien, typ je gewoon /play in en verder niks? Of druk je eerst op 'T' of F6 om in de chatbox te praten? Om een commando wat meestal vooraf gaat aan een slash, '/', moet je altijd eerst 'T' of F6 indrukken, dan het commando typen en dan op 'Enter' drukken. @ hierboven: PB me eens het IP, zal ik ook eens kijken Edit: Ik heb erin gezeten, dit heb ik gedaan na het verbinding maken: 1. Speler gekozen; 2. Eerst 5 seconden gewacht totdat links een tekst in beeld kwam waaronder stond dat je /play moest typen; 3. /play getypt. Ik weet niet wat jij doet, maar zo zou het moeten werken. -Inmiddels vernomen via PB dat dennis nu op een andere server zit en daar geen problemen heeft- Bewerkt: 21 december 200717 jaren door VWO-er
Ik heb net SAMP gedownload, geïnstaleerd, opgestart en gespeeld
alleen als ik op een server speel krijg ik een tekst in het scherm waarop staat dat je "/play"
moet typen; heb ik gedaan en het gaat niet weg
kan iemand helpen???
EDIT: Ik typ T (zodat je dat balkje krijgt) en dan "/play" en dan "enter"
Bewerkt: door dennis1204