Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

CJ onbekend voor Don Salvatore

CJ was onbekend bij Salvatore toen ze elkaar ontmoetten (wat niet zo prettig was) in Caligula's Palace.

Maar, toen Carl nog in LC leefde, deed hij (CJ) vele klusjes voor zijn zoon, Joey. Salvatore wist volgens Wikigta hiervan.

Joey zien we zelf niet terug in GTA San Andreas, maar hij wordt wel bij name genoemd. Carl Johnson verdient tijdens zijn vijfjarig verblijf in Liberty City wat extra geld door auto's te stelen voor Joey's Garage, tot genoegen van Salvatore.

Hoe komt het dan dat Salvatore CJ niet herkend in LV?

Of vergis ik me (dat kan gebeuren :puh:) ?

Edited by Grove4L

Featured Replies

Tijdens de kennismaking tussen CJ en Salvatore (missie Freefall), zegt CJ het volgende:

Before working with Mr. Rosenberg here, I had the pleasure of doing business with your son, Joey, back in Liberty City.

Hier reageert Salvatore op met de zin "You know my Joey? I like that.". Hier slaat dus dat stukje "tot genoegen van Salvatore" op. Ze leren elkaar namelijk pas in SA (Las Venturas) kennen, en niet in Liberty City. ;)

Foutje op Wiki? Dat zou ik maar hier posten.

• Author
Tijdens de kennismaking tussen CJ en Salvatore (missie Freefall), zegt CJ het volgende:

Before working with Mr. Rosenberg here, I had the pleasure of doing business with your son, Joey, back in Liberty City.

Hier reageert Salvatore op met de zin "You know my Joey? I like that.". Hier slaat dus dat stukje "tot genoegen van Salvatore" op. Ze leren elkaar namelijk pas in SA (Las Venturas) kennen, en niet in Liberty City. ;)

Dus ik had half en half gelijk. Bedankt voor het antwoord! ^_^

@ MartyCeha: Wikigta is eigenlijk niet fout, want bij de ontmoeting van CJ en Salvatore zegt Salvatore dat hij het leuk vind dat CJ voor zijn Joey gewerkt heeft.

Edited by Grove4L

Ik zag de post van Bling niet. Toch wel een beetje vage zin, dit wekt een beetje verkeerde vermoedens op. Ach ja, wie ben ik om daarover te klagen :7