Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_847935

als ik klik op het icoontje dan kome er te staan Grand Theft Auto VC cannot find enough avaliable video memory maar het raar is ik speelde het net nog :duh:

Als je blieft help me

Featured Replies

Geplaatst:
comment_847938

Heb je nadat je GTA Vice City voor het laatst hebt gespeeld nog iets anders geinstaleerd? Daar zou het aan kunnen liggen, want als GTA Vice City het eerst deed en nu niet is dat de enige logische oplossing. :)

Geplaatst:
  • Auteur
comment_847940
Heb je nadat je GTA Vice City voor het laatst hebt gespeeld nog iets anders geinstaleerd? Daar zou het aan kunnen liggen, want als GTA Vice City het eerst deed en nu niet is dat de enige logische oplossing. :)

Jah maar die heb ik er later weer van af gehaalt

Geplaatst:
comment_847945

Dus er zijn wel andere dingen op geinstaleerd maar die zijn er wel weer van afgehaald, dan zou ik GTA Vice City verwijderen en opnieuw instaleren. Dat zou kunnen helpen, want dit probleem had ik met me vorige computer ook gehad. Succes. ;)

Geplaatst:
comment_848112

Probeer dan eens je schijf te defragmenteren, dat kun je doen door naar Start/Alle Programma's/Bureau-accessoires/Systeemwerkset/Schijfdefragmentatie te gaan. Het duurt dan wel even, maar mischien levert het resultaat op. Want je zei dat je nadat je GTA Vice City voor het laatst had gespeeld andere programma's erop had gezet en verwijdert, dan kan een Schijfdefragmentatie dat wel eens oplossen. ;)

Geplaatst:
comment_848118

Mag ik weten wat voor videokaart je hebt? (Ik weet dat VC het eerder bij jou deed, maar voor de zekerheid)

Om dit te kunnen weten:

Start > Uitvoeren > typ in: ''DXDIAG'' > wacht even > en klik op beeldscherm.

Zoiets had ik ook bij mijn oude PC, eerst deed alles het en toen kreeg ik net zo'n melding als de jouwe.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_848126
Mag ik weten wat voor videokaart je hebt? (Ik weet dat VC het eerder bij jou deed, maar voor de zekerheid)

Om dit te kunnen weten:

Start > Uitvoeren > typ in: ''DXDIAG'' > wacht even > en klik op beeldscherm.

Zoiets had ik ook bij mijn oude PC, eerst deed alles het en toen kreeg ik net zo'n melding als de jouwe.

sis 761 heb ik

Geplaatst:
comment_848839

Ik heb dit ook 1 keer gehad. Toen heb ik de drivers van mijn videokaart opnieuw geistaleerd, en toen deet-ie het weer normaal. misschien kan je er wat mee

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.