Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Winrar bestand, te groot ?

Hallo ik had een map met heel veel bestande ingepakt van ongeveer 6 gb omdat mijn computer d8 dat er een virus inzat en het niet accepteerde. Dus ik pakte het in maar nu wil ik het uitpakken met winrar op mijn computer dan zegt ie dit : Only a NFST system suports files larger then 4 gb. Maar ik heb die bestanden echt nodig hoe moet dit ???

Featured Replies

Verdelen in kleinere mapjes, en die dan vervolgens inpakken.

Veel succes!

• Author

Nee want ik heb die bestanden niet meer ik moet op een of andere manier die bestand uitpakken

Het enige wat je kan doen, is het openen van het bestand op een computer met NTFS (wat dat bedoel je waarschijnlijk). Dit is de opvolger van het verouderde FAT32, een bestandssysteem op computers, waar jouw pc dan waarschijnlijk op draait. Je kan dat zien door in de Verkenner > Rechtermuisknop op een schijf > Eigenschappen te openen, waar het bestandssysteem staat. Maar als je FAT32 hebt, moet je een computer met NTFS zoeken. Succes! :)

http://www.binaries4all.nl/ntfs/

Lees dat eens door. Daar staat hoe je van je FAT32 schijf een NTFS kunt maken.

Ik vraag me trouwens af hoe je het wel kon comprimeren...

• Author

Ow tjah ik een externe hardeschijf waar ik alles op heb staan. En die is een fat 32 ik ga er een NTFS schijf van maken maar kan dat al miijn bestanden wissen als het fout gaat.

Als het fout gaat, kan het altijd gebeuren dat er bestanden verloren gaan. Maak daarom eerst een backup, zodat je geen bestanden verliest. Overigens zou ik iemand om hulp vragen als je het nog niet eerder gedaan hebt. Succes! :)

• Author

ik kopieer die bestanden gwn naar mijn interne hard disk van een van mijn 2 computers. Die zijn allemaal NTFS. En het is al gelukt. :tu: