Geplaatst: 23 december 200717 jaren comment_848359 Hier kun je over age of empires praten, Je zelfgemaakt scenarios uploaden. Ikzelf heb AOE I + UitbreidingsPakketen AOE II + Uitbreidingspakket en AOE III Met uitbreidingspakket.
Geplaatst: 22 april 200817 jaren comment_952697 ohja, speelt iemand soms AOE Rise of rome Online?? Iemand die er zin in heeft om het op te nemen tegen mij, PM me Greetz
Geplaatst: 22 april 200817 jaren comment_952748 ohja, speelt iemand soms AOE Rise of rome Online??Iemand die er zin in heeft om het op te nemen tegen mij, PM me Greetz Ik zie inderdaad Gaia staan maar... niets met dieren en hoe je goud kunt plaatsen en stenen en dieren kunt plaatsten. weet iemand dit wel?
Geplaatst: 22 april 200817 jaren comment_952768 ohja, speelt iemand soms AOE Rise of rome Online??Iemand die er zin in heeft om het op te nemen tegen mij, PM me Greetz Ik zie inderdaad Gaia staan maar... niets met dieren en hoe je goud kunt plaatsen en stenen en dieren kunt plaatsten. weet iemand dit wel? Voor goud en steen wel ff bij 'Other'. Zoek dan gewoon bij de 'gold' en 'stone'. Wel leuk om te weten: Als je de campain van AoE III (zonder uitbreidingen) hebt uitgespeelt, krijg je het eindfilmpje en daarna de credits. Tijdens deze credits word een bonusfilmpje afgespeelt. Bewerkt: 22 april 200817 jaren door Basssss
Geplaatst: 22 april 200817 jaren comment_952769 ohja, speelt iemand soms AOE Rise of rome Online??Iemand die er zin in heeft om het op te nemen tegen mij, PM me Greetz Ik zie inderdaad Gaia staan maar... niets met dieren en hoe je goud kunt plaatsen en stenen en dieren kunt plaatsten. weet iemand dit wel? ik heb hety gevonden dakzij dit http://support.microsoft.com/kb/263697
Geplaatst: 22 april 200817 jaren comment_952884 ohja, speelt iemand soms AOE Rise of rome Online??Iemand die er zin in heeft om het op te nemen tegen mij, PM me Greetz Ik zie inderdaad Gaia staan maar... niets met dieren en hoe je goud kunt plaatsen en stenen en dieren kunt plaatsten. weet iemand dit wel? Voor goud en steen wel ff bij 'Other'. Zoek dan gewoon bij de 'gold' en 'stone'. Wel leuk om te weten: Als je de campain van AoE III (zonder uitbreidingen) hebt uitgespeelt, krijg je het eindfilmpje en daarna de credits. Tijdens deze credits word een bonusfilmpje afgespeelt. ja maar ik snapte niks van dat filmpje
Geplaatst: 22 april 200817 jaren comment_953035 ohja, speelt iemand soms AOE Rise of rome Online??Iemand die er zin in heeft om het op te nemen tegen mij, PM me Greetz Ik zie inderdaad Gaia staan maar... niets met dieren en hoe je goud kunt plaatsen en stenen en dieren kunt plaatsten. weet iemand dit wel? Voor goud en steen wel ff bij 'Other'. Zoek dan gewoon bij de 'gold' en 'stone'. Wel leuk om te weten: Als je de campain van AoE III (zonder uitbreidingen) hebt uitgespeelt, krijg je het eindfilmpje en daarna de credits. Tijdens deze credits word een bonusfilmpje afgespeelt. ja maar ik snapte niks van dat filmpje Ik krijg niets, heb geen originele versie
Geplaatst: 25 april 200817 jaren comment_956330 Oeps... dan had ik je niet mogen helpen... :S Je hebt nix verkeerd gedaan hé. Je wist niet dat hij geen officiële versie heeft.
Geplaatst: 2 mei 200817 jaren comment_969153 Oeps... dan had ik je niet mogen helpen... :S Je hebt nix verkeerd gedaan hé. Je wist niet dat hij geen officiële versie heeft. waarom mag je me dan niet helpen? Ik heb het spel van een vriend op mijn usb gezet en dan naar mijn pc gezet dan mag het toch wel?
Geplaatst: 2 mei 200817 jaren comment_969195 Je zegt het zelf al, je hebt geen officiele versie van het spel. En nee niet via usb, koop het gewoon in de winkel heb je meestal tot nooit geen problemen.
Geplaatst: 25 mei 200817 jaren comment_998287 En in AoE II zijn geen Tradingsposts. In AoE II zijn wel markets, en in AoE 1 kon je ook al traden via de haven, alleen met bondgenoten natuurlijk.
Geplaatst: 25 mei 200816 jaren comment_998648 En in AoE II zijn geen Tradingsposts. In AoE II zijn wel markets, en in AoE 1 kon je ook al traden via de haven, alleen met bondgenoten natuurlijk. Jep, maar in AoE 1 was het nog echt ruilen. (betalen voor een andere goeder.) In AoE 2 train je een kar (of een ruilschip) en verder kost het je niks.
Geplaatst: 15 september 200816 jaren comment_1111847 wie speelt nog? ik ben pas weer begonne met spelen van AOE2 echt betere Ai dan AOE3
Geplaatst: 15 september 200816 jaren comment_1111896 wie speelt nog? ik ben pas weer begonne met spelen van AOE2 echt betere Ai dan AOE3 Ik speel het nog steeds, alleen niet zo heel vaak.
Geplaatst: 15 september 200816 jaren comment_1111925 wie speelt nog? ik ben pas weer begonne met spelen van AOE2 echt betere Ai dan AOE3 Age of Mythology vind ik ook een topper, speel deze de laatste tijd weer Ik vind deze variant ook niet zo snel vervelen, dat heb ik wel heel erg met Age Of Empires III, ben er altijd met mum van tijd weer op uitgekeken...
Hier kun je over age of empires praten, Je zelfgemaakt scenarios uploaden.
Ikzelf heb AOE I + UitbreidingsPakketen AOE II + Uitbreidingspakket en AOE III Met uitbreidingspakket.