Geplaatst: 23 december 200717 jaren comment_848359 Hier kun je over age of empires praten, Je zelfgemaakt scenarios uploaden. Ikzelf heb AOE I + UitbreidingsPakketen AOE II + Uitbreidingspakket en AOE III Met uitbreidingspakket.
Geplaatst: 1 maart 200916 jaren comment_1287264 Ja. Lekker van achteren aanvallen. Wat dacht je van om met Montiers (ofzo) de vijandelijke basis aan te vallen en je soldaten de Montiers te laten verdedigen. Werkt heel handig als je vijand een sterke basis heeft maar weinig soldaten. Bewerkt: 1 maart 200916 jaren door Basssss
Geplaatst: 5 maart 200916 jaren comment_1291360 Hmmm... Bij AoE III voor de pc gebruik ook soms de cheat 'tuck tuck tuck'....:$
Geplaatst: 5 maart 200916 jaren comment_1291508 Hmmm... Bij AoE III voor de pc gebruik ook soms de cheat 'tuck tuck tuck'....:$ Tuck tuck tuck = MONSTERTRUCK Love it Ik gebruik het ook vaak, zo grappig om die mannetjes dood te zien gaan door een zooitje monstertrucks.
Geplaatst: 5 maart 200916 jaren comment_1291514 Hmmm... Bij AoE III voor de pc gebruik ook soms de cheat 'tuck tuck tuck'....:$ Tuck tuck tuck = MONSTERTRUCK Love it Ik gebruik het ook vaak, zo grappig om die mannetjes dood te zien gaan door een zooitje monstertrucks. Wat dacht je van de George Crushington cheat.
Geplaatst: 7 maart 200916 jaren comment_1293297 Dan krijg je zo'n borstbeeld van George Chrusington .. Maar ik heb geen idee wat voor effect het heeft. Edit: George Crushington is a cheat unit spawned by the message "Where's that axe?". George Crushington is one of the most powerful units in the game (along with the Tommynator). George Crushington attacks by banging his head on soldiers (for normal attack), crushes them under him (for trample attack), and blows fire at buildings (while doing this, he says "Check in your wallet. That's me on the dollar bill". George Crushington is a huge stone bust, which looks similar to George Washington. When killed, he crashes to the ground. http://ageofempires.wikia.com/wiki/George_Crushington Bewerkt: 7 maart 200916 jaren door Big Boss
Geplaatst: 8 maart 200916 jaren comment_1293525 Soldaten slaat ie plat met z'n voorhoofd en gebouwen steekt ie in de fik door vuur uit te spuwen.
Geplaatst: 8 maart 200916 jaren comment_1293532 Een soort draak is het dan, maar wel een still alive....
Geplaatst: 20 maart 200916 jaren comment_1304208 Is AoE ook beschikbaar als Direct Download? Je kan Command and COnquer bijvoorbeeld tegen betaling van de EA site afhalen. Kan dat ook met AoE?
Geplaatst: 22 maart 200916 jaren comment_1305929 Nee En als je 'm illegaal wilt downloaden heb je helemaal pech, want je kan alleen maar online met een geldige CD Key.
Geplaatst: 24 maart 200916 jaren comment_1308251 Ik neem geen Illegale Games . Ik probeer de Games Industrie weer wat geld in te pompen .
Geplaatst: 24 maart 200916 jaren comment_1308451 Ik neem geen Illegale Games . Ik probeer de Games Industrie weer wat geld in te pompen . Nou, met die dure prijzen qua games krijg je anders wel snel de neiging om hem gewoon te downloaden.
Geplaatst: 25 maart 200916 jaren comment_1308674 Ik neem geen Illegale Games . Ik probeer de Games Industrie weer wat geld in te pompen . Nou, met die dure prijzen qua games krijg je anders wel snel de neiging om hem gewoon te downloaden. Op Ps3 mss... Pc is nog altyd het goedkoopste qua nieuwe games hoor.
Hier kun je over age of empires praten, Je zelfgemaakt scenarios uploaden.
Ikzelf heb AOE I + UitbreidingsPakketen AOE II + Uitbreidingspakket en AOE III Met uitbreidingspakket.