Ik kreeg sinds kort het idee een topic te maken over alle vreemde en rare gebeurtenissen in GTA: VC. Ik hoop dat jullie dit ook een leuk idee vinden. Als zo'n gelijk topic al bestond, of dit allemaal al op WikiGTA stond (waar ik niks over deze onderwerpen kon vinden), dan mogen de Moderators dit topic gerust sluiten.
Het gebouw van en na de missie Demolition Man:
Als je de missie Demolition Man van Avery Carrington hebt uitgespeeld. Zal het gebouw een klein beetje vernietigd zijn. Vreemd genoeg als je aan komt rijden zie je (omdat het vanwege grote afstand nog ongeladen is) dat het gebouw nog helemaal intact is. Als je eenmaal dichterbij bent zullen er wel stukken uit zijn verdwenen. Dit is ongeveer hetzelfde als Fort Baxter Air Base, zie daarvoor http://nl.wikigta.org/wiki/Fort_Baxter_Air_Base
Intact:
Kapot:
Wat ik nu ga zeggen is eigenlijk meer een bug: Als je het gebouw inkomt, en je gaat zo'n deel in waar het gebouw is openontploft () en je kijkt weer in het gebouw, zie je de glazen wand van hoe het was voor de missie Demolition Man.
Screen:
Tijdens de missie Supply & Demand:
Tijdens de missie Supply & Demand krijg je van Diaz de opdracht zo snel mogelijk naar de boot met de drugskoerier aan boord te gaan, het rare is dan, wanneer je naar de boot gaat waarmee je deze missie gaat doen krijg je nog eens een uitgebreide cutscene waar jij en Lance een praatje maken, moest je niet zo snel mogelijk bij de boot van de drugskoerier zijn?
De overheid op afgesloten gebieden:
De overheid kan altijd op afgesloten gebieden komen, we nemen golfgebied Leaf Links even als voorbeeld. Als je daar een paar golfers omlegt, zal er een ambulance aan komen rijden. (Dit is trouwens erg handig met de missie Four Iron, wat je ook op WikiGTA kan lezen). Vreemd genoeg (ja, alweer ) is Leaf Links een gebied waar geen auto's op kunnen komen (met uitzondering van de Caddy's die daar rondrijden), en toch kan de Ambulance erop komen.
Ambulance op Leaf Links:
Spijkermatten:
Nadat je (volgens mij) 3 sterren Wanted Level hebt, gooien de agenten spijkermatten over de weg, in de hoop je banden lek te prikken. Het rare is, hoe kan een agent zo'n zwaar ding hebben? Haalt hij hem uit zijn broekzak tevoorschijn? Misschien staat er een politiebusje in de bosjes, waar ze het vandaan halen.
(Screen volgt)
Dit waren degene die ik wist, weten jullie er nog een paar, post ze dan en dan zal ik ze erin verwerken.
Hallo allemaal!
Ik kreeg sinds kort het idee een topic te maken over alle vreemde en rare gebeurtenissen in GTA: VC. Ik hoop dat jullie dit ook een leuk idee vinden. Als zo'n gelijk topic al bestond, of dit allemaal al op WikiGTA stond (waar ik niks over deze onderwerpen kon vinden), dan mogen de Moderators dit topic gerust sluiten.
Het gebouw van en na de missie Demolition Man:
Als je de missie Demolition Man van Avery Carrington hebt uitgespeeld. Zal het gebouw een klein beetje vernietigd zijn. Vreemd genoeg als je aan komt rijden zie je (omdat het vanwege grote afstand nog ongeladen is) dat het gebouw nog helemaal intact is. Als je eenmaal dichterbij bent zullen er wel stukken uit zijn verdwenen. Dit is ongeveer hetzelfde als Fort Baxter Air Base, zie daarvoor http://nl.wikigta.org/wiki/Fort_Baxter_Air_Base
Intact:
Kapot:
Wat ik nu ga zeggen is eigenlijk meer een bug: Als je het gebouw inkomt, en je gaat zo'n deel in waar het gebouw is openontploft (
) en je kijkt weer in het gebouw, zie je de glazen wand van hoe het was voor de missie Demolition Man.
Screen:
Tijdens de missie Supply & Demand:
Tijdens de missie Supply & Demand krijg je van Diaz de opdracht zo snel mogelijk naar de boot met de drugskoerier aan boord te gaan, het rare is dan, wanneer je naar de boot gaat waarmee je deze missie gaat doen krijg je nog eens een uitgebreide cutscene waar jij en Lance een praatje maken, moest je niet zo snel mogelijk bij de boot van de drugskoerier zijn?
De overheid op afgesloten gebieden:
De overheid kan altijd op afgesloten gebieden komen, we nemen golfgebied Leaf Links even als voorbeeld. Als je daar een paar golfers omlegt, zal er een ambulance aan komen rijden. (Dit is trouwens erg handig met de missie Four Iron, wat je ook op WikiGTA kan lezen). Vreemd genoeg (ja, alweer
) is Leaf Links een gebied waar geen auto's op kunnen komen (met uitzondering van de Caddy's die daar rondrijden), en toch kan de Ambulance erop komen.
Ambulance op Leaf Links:
Spijkermatten:
Nadat je (volgens mij) 3 sterren Wanted Level hebt, gooien de agenten spijkermatten over de weg, in de hoop je banden lek te prikken. Het rare is, hoe kan een agent zo'n zwaar ding hebben? Haalt hij hem uit zijn broekzak tevoorschijn? Misschien staat er een politiebusje in de bosjes, waar ze het vandaan halen.
(Screen volgt)
Dit waren degene die ik wist, weten jullie er nog een paar, post ze dan en dan zal ik ze erin verwerken.
Dit topic is open voor reacties.
Greets
GTA GG
Bewerkt: door GTA Ganggast