Jump to content
Geplaatst:
comment_80953

Ik ben al een tijdje op zoek naar de prijs van de PSP want 'k heb al veel verschillende dingen gehoord en gezien

Op een Engelse site staat dat hij in Japan voor 500$(!) gereleased is,deze prijs lijkt mij extreem hoog en totale onzin.

Op een andere site(nederlands forum) stond er dat hij tussen 200 en 300 euro ging kosten.

en in Power Unlimited stond er dat de "geruchten" zeggen dat hij ongeveer 200 euro gaat kosten.

en op e-plaza staat de richtprijs op 199.95 euro.

hieruit kan ik lichtelijk afleiden dat het tussen de 200 en 300 gaat zijn,maar dat heeft vast veel te maken met die "geruchten".

Is er eigenlijk al iets bevestigd?

ik zou graag weten hoeveel geld ik moet opzij zetten want ga veel doen in de aankomende vakantie(is dat nu de paasvakantie of de krokusvakantie?) :lol:

Ironfist

Bewerkt: door ironfist99

• Reacties 43
  • Bezichtigingen 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_93894

sorry ik had ook moeten verder lezen

De PSP incl. memory stick, koptelefoon, afstandsbediening en etui, kost bij de introductie € 499,-

en hier het hele bericht

24 januari 2005

PSP Bij Intertoys

De PSP is nu al bij de Intertoys op de Heiligeweg in Amsterdam te krijgen. De voorraad is zeer beperkt dus wees er snel bij. De PSP incl. memory stick, koptelefoon, afstandsbediening en etui, kost bij de introductie € 499,-

De PlayStation Portable is zonder twijfel de belangrijkste release op de PlayStation-kalender voor 2005. Qua geluids- en beeldkwaliteiten staat de PSP op gelijke voet met de PS2. De handheld kan draadloze verbindingen aangaan voor multiplayer. De PSP heeft verder de beschikking over een 4,3 inch tft-scherm, een lithiumionbatterij, een 1,8GB optische schijf en een grootte van 17 bij 7,4 bij 2,3 centimeter en een gewicht van 260 gram. Sommige van die titels zullen games, muziek en video combineren op één processor. De PSP zal een evolutie in mobile gaming creëren. Natuurlijk hoort er software bij een dergelijke lancering. Ca. 60 dagen na de release zullen er diverse titels beschikbaar zijn. Ook komen er films uit voor de PSP. De voorraad is zeer beperkt dus wees er snel bij. De PSP incl. memory stick, koptelefoon, afstandsbediening en etui, kost bij de introductie € 499,-

psp.jpg

Bewerkt: door gangster

Geplaatst:
comment_93989

500 € !!!!!????

Afzetterij ! als dit de échte prijs wordt nou dan bekijk het dan laat ik hem importeren , dan ben je met alle mikmak net €300,- kwijt...

Freek

• 3 weken later...
Geplaatst:
comment_103291

Een vriend van mij heeft zijn psp al bestelt voor 150 euro( hij woont in belgië en heeft het daar dus bestelt, ik woon ook in belgië voor de mense die dat nog niet wiste) :puh:

Bewerkt: door arnie

Geplaatst:
comment_107804
sorry ik had ook moeten verder lezen
De PSP incl. memory stick, koptelefoon, afstandsbediening en etui, kost bij de introductie € 499,-

en hier het hele bericht

24 januari 2005

PSP Bij Intertoys

De PSP is nu al bij de Intertoys op de Heiligeweg in Amsterdam te krijgen. De voorraad is zeer beperkt dus wees er snel bij. De PSP incl. memory stick, koptelefoon, afstandsbediening en etui, kost bij de introductie € 499,-

De PlayStation Portable is zonder twijfel de belangrijkste release op de PlayStation-kalender voor 2005. Qua geluids- en beeldkwaliteiten staat de PSP op gelijke voet met de PS2. De handheld kan draadloze verbindingen aangaan voor multiplayer. De PSP heeft verder de beschikking over een 4,3 inch tft-scherm, een lithiumionbatterij, een 1,8GB optische schijf en een grootte van 17 bij 7,4 bij 2,3 centimeter en een gewicht van 260 gram. Sommige van die titels zullen games, muziek en video combineren op één processor. De PSP zal een evolutie in mobile gaming creëren. Natuurlijk hoort er software bij een dergelijke lancering. Ca. 60 dagen na de release zullen er diverse titels beschikbaar zijn. Ook komen er films uit voor de PSP. De voorraad is zeer beperkt dus wees er snel bij. De PSP incl. memory stick, koptelefoon, afstandsbediening en etui, kost bij de introductie € 499,-

psp.jpg

dat is de prijs voor de imports die intertoys heeft

• 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.