js007 Geplaatst: 24 december 2007 Rapport Geplaatst: 24 december 2007 love fist heeft in vc 4 leden en in san andreas maar 3 . hoe zou dat komen? alvast bedankt Reageren
EXIT Geplaatst: 24 december 2007 Rapport Geplaatst: 24 december 2007 zou er waarschijnlijk eentje gestorven zijn. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 24 december 2007 Rapport Geplaatst: 24 december 2007 Love Fist heeft 3 leden, maar als je Kent Paul erbij optelt zijn het er 4. Kent Paul kom je later in Las Venturas tegen, en daar moet je net zoals in Vice City enkele opdrachten voor hem voltooien. Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 24 december 2007 Rapport Geplaatst: 24 december 2007 (bewerkt) Love Fist heeft 3 leden, maar als je Kent Paul erbij optelt zijn het er 4. Kent Paul kom je later in Las Venturas tegen, en daar moet je net zoals in Vice City enkele opdrachten voor hem voltooien. Nee, dat klopt niet. Love Fist heeft 4 leden, Jezz, Dick, Percy en Willy. Voor meer informatie over Love Fist moet je naar >>deze<< pagina gaan. Ik zie dat Jezz, Dick en Percy op de billboard staan. Willy dus niet. Willy kan dus gestopt zijn of is ziek of nog iets anders. Bewerkt: 24 december 2007 door ..::GhostRider::.. Reageren
Bling Geplaatst: 24 december 2007 Rapport Geplaatst: 24 december 2007 Feitelijk heeft Love Fist inderdaad vier leden, maar merk op dat het vierde lid (Willy) ook niet in het spel (Vice City) verscheen. Er is enkel artwork van hem bekend, en de plaatjes op het billboard zien er toch aardig uit zoals zij er in het spel uitzien. Het hoeft dus niet persé te betekenen dat Willy gestopt of overleden is, want Willy valt gewoon niet echt af te beelden. Reageren
game~skater Geplaatst: 24 december 2007 Rapport Geplaatst: 24 december 2007 in VC was hij toch op vakantie? omdat je maar met 4 mensen in een auto kan? misschien is hij daar gebleven ofzo Reageren
claud Geplaatst: 25 december 2007 Rapport Geplaatst: 25 december 2007 het kan zijn dan san andreas zich eerder afspeelde dan vice city wardoor love fist willy nog moet aannemen. Reageren
Bling Geplaatst: 25 december 2007 Rapport Geplaatst: 25 december 2007 het kan zijn dan san andreas zich eerder afspeelde dan vice city wardoor love fist willy nog moet aannemen. GTA: San Andreas speelt zich af in 1992, terwijl GTA: Vice City zich zes jaar eerder (1986) afspeelde. Wellicht dat deze pagina van WikiGTA handig voor je kan zijn, omdat hier het een en ander over de tijdlijn binnen de GTA-wereld wordt uitgelegd.Overigens wil ik je (en de rest) nog even naar bovenstaande post van mij doorverwijzen, want daar heb ik het meest waarschijnlijke al uit proberen te leggen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.