Geplaatst: 24 december 200717 jaren comment_849418 omdat het onmogelijk was om met de brommer, op alle mogelijke manieren, bij het vliegtuig te geraken, probeerde ik de save te downloaden. dat lukte tot ik hem laadde en het spel uitviel. kan iemand helpen?
Geplaatst: 24 december 200717 jaren comment_849422 omdat het onmogelijk was om met de brommer, op alle mogelijke manieren, bij het vliegtuig te geraken, probeerde ik de save te downloaden. dat lukte tot ik hem laadde en het spel uitviel. kan iemand helpen? Heb je wle de juiste versie gedownload, want veel mensen maken hier wel eens fouten mee.
Geplaatst: 24 december 200717 jaren Auteur comment_849429 welk is dan de juist versie want kvind de v1 versie niet.
Geplaatst: 24 december 200717 jaren comment_849435 Die is niet echt moeilijk te vinden, aangezien hij op ons forum staat. Aangezien jij V2 hebt, zie ik, moet je in dit topic eventjes de juiste downloaden.
omdat het onmogelijk was om met de brommer, op alle mogelijke manieren, bij het vliegtuig te geraken, probeerde ik de save te downloaden. dat lukte tot ik hem laadde en het spel uitviel. kan iemand helpen?