Geplaatst: 25 december 200717 jaren comment_849842 Hallo, Ik heb net een nieuwe Ipod waar ook video's op kunnen. Nou is mijn vraag: Hoe zet je een filmje van youtube op je Ipod? Ik heb trouwens een Ipod-nano. alvast bedankt
Geplaatst: 25 december 200717 jaren comment_849957 Op de Ipod Nano kan je geen video's afspelen. Maar ik kan je wel zeggen dat je fimpjes van Youtube met Youtube Downloader kan downloaden. -> Youtube Downloader
Geplaatst: 25 december 200717 jaren Auteur comment_849975 Op de Ipod Nano kan je geen video's afspelen.Maar ik kan je wel zeggen dat je fimpjes van Youtube met Youtube Downloader kan downloaden. -> Youtube Downloader Ik heb het niet over videotape e.d. maar gewoon over beeldbestanden, ik begrijp dat je het verkeerd begreep. Bedankt voor het progammatje Edit: weet jij toevallig een geldige activeringscode, want daar vraagt hij om. Bewerkt: 25 december 200717 jaren door m.r.gido
Geplaatst: 25 december 200717 jaren comment_850103 Ik had perongeluk de verkeerde gegeven. Bij deze heb je geen activeringscode nodig !
Hallo,
Ik heb net een nieuwe Ipod waar ook video's op kunnen.
Nou is mijn vraag: Hoe zet je een filmje van youtube op je Ipod?
Ik heb trouwens een Ipod-nano.
alvast bedankt