Skip to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

[BUG] De lucht is raar

Geplaatst:

bugje.PNG

En nee het ligt niet aan me computer want bij SA-MP heb ik dit probleem niet!

Featured Replies

Geplaatst:

Kan je wat meer informatie geven, komt het probleem bij een bepaalde map voor of bij MTA in het algemeen. Heb je het in de single player ook...

Op het eerste gezicht zou ik zeggen dat er misschien iets mis is met je grafische kaart maar als je SA:MP wel kan spelen zonder dat probleem dan denk ik dat dat al niet meer kopt. Maar misschien zou je het wel kunnen oplossen door GTA:SA, MTA en SA:MP opnieuw te instaleren. :Y

Geplaatst:
  • Auteur
Kan je wat meer informatie geven, komt het probleem bij een bepaalde map voor of bij MTA in het algemeen. Heb je het in de single player ook...

Op het eerste gezicht zou ik zeggen dat er misschien iets mis is met je grafische kaart maar als je SA:MP wel kan spelen zonder dat probleem dan denk ik dat dat al niet meer kopt. Maar misschien zou je het wel kunnen oplossen door GTA:SA, MTA en SA:MP opnieuw te instaleren. :Y

Als ik nu MTA opstart krijg ik dat hij GTA San Andreas niet vindt omfg! :S

Geplaatst:

Misschien moet je eens proberen om MTA opnieuw te installeren, en eventueel San Andreas zelf.

Geplaatst:

Dat is toch wat ik zei... Maar allicht heb je GTA SA in een andere map geïnstalleerd? Of is GTA:SA nu niet geïnstalleerd dus zorg dat je eerst GTA:SA installeert en dan pas MTA en SA:MP zodat het pad naar GTA:SA zeker juist is. :Y

Geplaatst:
  • Auteur

Misschien moet je eens proberen om MTA opnieuw te installeren, en eventueel San Andreas zelf.

Gedaan maar nog niks, bij sa-mp niks aan de hand.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.