Jump to content
Geplaatst:
comment_850592

kan iemand me een foto posten van een snelle, gripvolle auto.

dan kan ik ''wu zi mu'' uitspelen

@HIER ONDER@:

bedankt allemaal

Bewerkt: door kamranoi

Featured Replies

Geplaatst:
comment_850593

uuhh... ik weet er wel een paar, buffalo is flink snel én staat bij catalina's huis ;)

en... ff denken hoor... cheetah, weet niet of die veel grip heeft...

welke ook erg handig is, is de gt. hhheel zeldzaam en moeilijk te vinden, maar het kán wel ;)

Geplaatst:
comment_850595

heeft hij nóg niets aan, staat niet bij of hij veel grip heeft

Hier is een pagina op WikiGTA met alle voertuigen met de vindplaatsen en een foto erbij, succes ermee. ;)
Geplaatst:
comment_850599

Maar de foto's en de vindplaatsen staan er wel bij, trouwens het is aangeraden om de missie Wu Zi Mu met een Rancher te doen. Die koppelt niet gauw om, en trekt gauw op in de bergen. ;)

Geplaatst:
comment_851162
Je kan de auto Uranus nemen. Je kan hem als de missies hebt gedaan bij Wang Cars oppikken.

Dat klopt, maar hij is nog niet zover. hij is pas bij Wu-Zi-Mu. Deze is een heel stuk voor de Wang Cars missie ''Zeroing In''.

Ikzelf raad je de Buffalo en de rancher aan. Deze hebben goede grip en gaan hard. :)

Geplaatst:
comment_851204

Ja dat is verstandig GTA_XP, want met de Dune kun je in het begin van de race iedereen het water in beuken. En de Dune gaat nog best snel ook voor een vrachtwagen. ;)

Geplaatst:
comment_853267

In 2 woorden: De Sultan...

Goede grip, op zandweggetjes en op de weg

Zoals Politiehelikopter, hielkeh en ..::GhostRider::.. als zeiden, De Buffalo.

Maar ik zou voor de Sultan gaan!

Succes! :tu:

Tijmentje5 :cya:

Geplaatst:
comment_858316
Ja dat is verstandig GTA_XP, want met de Dune kun je in het begin van de race iedereen het water in beuken. En de Dune gaat nog best snel ook voor een vrachtwagen. ;)

Daarvoor moet je toch wel eerst het stunt evenement 'Kickstart' doen?

Geplaatst:
comment_863986

Daarvoor moet je toch wel eerst het stunt evenement 'Kickstart' doen?

Ja en dat is pas in Las Venturas en hij vroeg een foto, ik denk ook de Buffalo:

post-77623-1200073354_thumb.jpg

Geplaatst:
comment_864087

ik doe het altijd met de vrachtwagens zonder de tank erachter, dan rij ik ze de sloot in én ze zijn aan het rijden in hetzelfde gebied als het begin van de missie

Geplaatst:
comment_865851

zelf gebruik ik altijd de rancher.

maar de buffalo is ook best handig.

PS: de buffalo staat bij het huis van catalina.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.