Geplaatst: 26 december 200717 jaren comment_850739 Ik heb 'making toni ' gedaan mannetjes oafgezet in zwarte sentinel maar die rumpo's staan niet op de aangegeven plekken ' Help me please mvg jesse
Geplaatst: 27 december 200717 jaren comment_851173 Die rijden er dan gelijk, want de voertuigen van bijvoorbeeld de Leone's rijden er ook gelijk als je bij Portland bent. Dus is dit op Staunton Island ook het geval met de Yardie Lobo's. waar dan op staunton ???? ( bent u niet in de war met gt3) heb er nog nooit een gezien Kijk hier eens. Zo ziet hij er uit, en helaas heeft hij geen vaste vindplaats. Maar uit ervaring weet ik dat hij zo'n beetje overal op Staunton Island rondrijdt, dus rij gewoon even een rondje en dan kom je er wel 1 tegen. Om hem dan te behouden kan je hem het beste even in je garage zetten
Geplaatst: 27 december 200717 jaren comment_851201 De Yardie Lobo rijd gewoon vlakbij je Savehouse in die buurt overal rond, kan niet missen.
Geplaatst: 27 december 200717 jaren comment_851372 Dat niet alleen, na level 3 word de Kuruma vervangen door een Sentinel. En na level 5 word de Sentinel vervangen door een Hellenbach GT, en ten slot krijg je na level 6 een Asset bij de Carshowroom die kan op lopen tot $ 4000 per dag. Dus ga daar regelmatig je geld ophalen, succes. waar is die car showroom?
Geplaatst: 27 december 200717 jaren comment_851378 De Carshowroom is hellemaal boven aan in Portland vlakbij de bommengarage van 8-Ball.
Geplaatst: 27 december 200717 jaren comment_851468 Check voortaan: GTA: Liberty City Stories > Vindplaatsen > Zijmissie locaties Daar vind je alle zijmissies en dus ook Car Salesman. Bewerkt: 27 december 200717 jaren door ASPHALT
Geplaatst: 6 januari 200817 jaren comment_859798 Juist. dat is bij car salesman. Maar "De bus" vroeg om Bike salesman. bij mij kan ik er geld ophalen en der staat een angel Ps: ik heb gta lcs 100% uitgespeelt (zonder codes)
Ik heb 'making toni ' gedaan mannetjes oafgezet in zwarte sentinel maar die rumpo's staan niet op de aangegeven plekken
'
Help me please
mvg jesse