Geplaatst: 27 december 200717 jaren comment_850853 ok dit is et probleem , ik start me img tool op dan me player.img en dan wil ik de player_face.TXD enzo replacen maar dan zegt ie file acces denied kan iemand me helpen alvast bedankt....
Geplaatst: 27 december 200717 jaren comment_850869 ok dit is et probleem , ik start me img tool op dan me player.img en dan wil ik de player_face.TXD enzo replacen maar dan zegt ie file acces denied kan iemand me helpen alvast bedankt.... Heb je 'alleen lezen' uitgevinkt? Je doet dat door met de rechtermuisknop op de San Andreas map te klikken en dan op egienschappen. Klik dan ''alleen lezen'' aan totdat het vakje leeg is. Klik op ok en dan vraagt ie of je het alleen voor deze map of ook de submappen wilt uitvoeren. Kies dan de submappen. Bewerkt: 27 december 200717 jaren door ..::GhostRider::..
Geplaatst: 27 december 200717 jaren Auteur comment_850897 ok dit is et probleem , ik start me img tool op dan me player.img en dan wil ik de player_face.TXD enzo replacen maar dan zegt ie file acces denied kan iemand me helpen alvast bedankt.... Heb je 'alleen lezen' uitgevinkt? Je doet dat door met de rechtermuisknop op de San Andreas map te klikken en dan op egienschappen. Klik dan ''alleen lezen'' aan totdat het vakje leeg is. Klik op ok en dan vraagt ie of je het alleen voor deze map of ook de submappen wilt uitvoeren. Kies dan de submappen. THX het werkt
ok dit is et probleem , ik start me img tool op dan me player.img en dan wil ik de player_face.TXD enzo replacen maar dan zegt ie file acces denied kan iemand me helpen
alvast bedankt....