Geplaatst: 27 december 200717 jaren comment_851304 Welke voertuigen heb jij in je garages en waar. Veremeld ook de kleur en waarom juist dat voertuig Mijne. Portland : Rode campaign rumpo , Omdat hij maar tussen een paar missies te krijgen is. Staunton island : 1 cartel cruiser (blauw natuurlijk) , omdat die gewoon leuk is . en 1 blauwe hellenbach gt met een donkergrijze motorkap , Omdat de hellenbach me favoriete auto is Shoreside vale": heb ik nog niet unlocked Mvg jesse
Geplaatst: 28 maart 200817 jaren comment_924843 Portland:Hellenbach GT . staunton:2#Thunder Rodd,s(die blauw-zwarte en een zwatre)Forelli Exsess . shoreside vale:Hellenbach GT,Thunder Rodd,Perennial,Freeway.
Geplaatst: 31 maart 200817 jaren comment_927422 Portland Island - Securitycar (gruppe sechs) Staunton Island - PCJ-600 - Cabbie Shorside Vale - Deimos SP - Enforcer
Geplaatst: 31 maart 200817 jaren comment_927440 portland:avenging angel staunton:sindacco en een forrelie shoreside:cartel en een hellenbach gt
Geplaatst: 31 maart 200817 jaren comment_927623 Ik heb het allang niet meer gespeeld , maar ik kan me wel herringenen dat ik op stounton een gele patriot heb staan en een rode stalion.
Geplaatst: 26 oktober 200816 jaren Auteur comment_1151345 Mmmm Nadat mijn ps2 tijden stuk was maar nieuwe gekocht, en aant sparen voor ps3 Porltand : Diablo stallion Staunton : Avenger , FBI cruiser ( en v8 ghost en motor pcj 600 ofzo na love media) Shoreside vale: Yardie lobo , hellenbach gt ( blauw met zwarte motorkap) , Yakuza stinger
Geplaatst: 21 december 200816 jaren comment_1207427 Portland: - Auto: Blauw/Zwarte Thunderr Rod (Uit de missie: Grease Sucho) (Uniek) - Motor: Avenger (Uniek) Staunton Island: - Campaign Rumpo (Blauw) (Uniek) - Campaign Rumpo (Rood) (Uniek) - Ballot Van (Uniek) Shorside Vale: - Sindacco Argento (Uniek) - Strech (Limousine) - Gele Faggio (Uniek) (Uniek )
Geplaatst: 21 december 200816 jaren comment_1207515 Portland: Thunder Rod (Blauw met zwart) Staunton: Campain Rumpo (Blauw) Shoreside: Zover ben ik nog niet... @Hierboven: Unieke gele Faggio?
Geplaatst: 21 december 200816 jaren comment_1207652 @Hierboven: Unieke gele Faggio? Ben ik ook goed? ^^ In de missie Stop the Press van Donald Love probeert Ned Burner hierop te ontsnappen. Schiet hem eraf, en haal zo ook nog eens de missie, en de scooter is van jou. De Faggio waarop je zelf zit is overigens ook uniek van kleur..
Geplaatst: 22 december 200816 jaren comment_1208349 Met deze scooter kan je ook een weelie maken, in tegenstelling tot andere faggio's.
Geplaatst: 22 december 200816 jaren comment_1208865 Met deze scooter kan je ook een weelie maken, in tegenstelling tot andere faggio's. Klopt!
Geplaatst: 26 december 200816 jaren comment_1213981 1e en enigste garage: auto:blista en twee faggios
Geplaatst: 27 december 200816 jaren comment_1215027 Portland: Avenger Zwarte Cheetha St. Island: Ballot Van Bruin-Wittige brandweerwagen, Ik weet niet hoe het komt, maar een keer waren alle auto's deze kleur, dus maar opgeslagen. Sh. Vale: Manchez Ned Burners Scooter Zwarte Hellenbach GT Kogelvrije Landstalker Bewerkt: 28 december 200816 jaren door Dark_Zemy
Geplaatst: 27 december 200816 jaren comment_1216194 Hoe krijg je een kogelvrije auto/moter in LCS? Laat het me even weten plz
Geplaatst: 28 december 200816 jaren comment_1216568 Hoe krijg je een kogelvrije auto/moter in LCS?Laat het me even weten plz Nou je hebt er een paar: De avenger; Deze kun je krijgen als je alle Avenging Angels missies in portland hebt gedaan. De landstalkér; Deze krijg je nadat je de "see The Sight before u flight" Zijmissie hebt gedaan. Meer info. Er zijn wel meer Speciale voertuigen, maar die weet ik zo 1, 2, 3 niet.. Er bestaat volgens mij wel een topic waar alle speciale voertuigen in staan, als ik tijd heb zoek ik die nog wel op. Cya! Darkje. PS: Nu weer Ontopic hé? Bewerkt: 28 december 200816 jaren door Dark_Zemy
Geplaatst: 28 december 200816 jaren comment_1216705 ik heb via een cheatdivive savegame een rhino en een hunter en op de andere alleen een police helicopter maar op me gewone save file weet ik het zo eve niet
Welke voertuigen heb jij in je garages en waar.
Veremeld ook de kleur en waarom juist dat voertuig
Mijne.
Portland :
Rode campaign rumpo , Omdat hij maar tussen een paar missies te krijgen is.
Staunton island :
1 cartel cruiser (blauw natuurlijk) , omdat die gewoon leuk is .
en 1 blauwe hellenbach gt met een donkergrijze motorkap , Omdat de hellenbach me favoriete auto is
Shoreside vale": heb ik nog niet unlocked
Mvg jesse