Geplaatst: 27 december 200717 jaren comment_851304 Welke voertuigen heb jij in je garages en waar. Veremeld ook de kleur en waarom juist dat voertuig Mijne. Portland : Rode campaign rumpo , Omdat hij maar tussen een paar missies te krijgen is. Staunton island : 1 cartel cruiser (blauw natuurlijk) , omdat die gewoon leuk is . en 1 blauwe hellenbach gt met een donkergrijze motorkap , Omdat de hellenbach me favoriete auto is Shoreside vale": heb ik nog niet unlocked Mvg jesse
Geplaatst: 23 juni 200915 jaren comment_1389664 Portland: Leone Sentinel. Coole auto, en makkelijk te krijgen op Portland. Of Kuruma, zwart (van Vincenzo). Ziet er luxe en duur uit Staunton Island: Landstalker, groen. Ziet er cool uit en is best stevige auto. Daarmee bedoel ik: loopt niet snel schade op bij botsingen en kan goed beuken. En: Banshee Kleur: Blauw met witte streep erover heen. Kun je lekker mee jagen en ziet er mooi uit Shoreside Vale: Hellenbach GT (staat bij de buurman) Kleur: Zwart. Waarom: Snelle auto, en zwart omdat dat er wat luxer uit ziet dan geel of rood ofzo. En: PCJ-600. Kleur: Blauw. Waarom: Lekker snel
Geplaatst: 23 juni 200915 jaren Auteur comment_1389700 EDIT Portland : Fbi cruiser Staunton Avenger en manchez ( ook de love media v8 ghost en pcj 600) Shoreside : Hellenbach gt , yardie lobo en bickle 76' Bewerkt: 27 juni 200915 jaren door bus
Geplaatst: 24 juni 200915 jaren comment_1390486 Portland: Police Staunton Island: FBI cruiser en een Enforcer Shoreside Vale: Nog niet geunlocked Ik neem altijd overheidsvoertuigen!
Geplaatst: 26 juni 200915 jaren comment_1392988 Portland Island: Kogelvrije Landstalker: Paars PCJ-600: Rood Stounton Island: Rhino FBI Cruiser 2x Shoreside vale: Infernus 2x: Rood Cheetah: Rood Stinger: Rood (Opendak)
Geplaatst: 10 augustus 200915 jaren comment_1441045 Portland: Bulletproof Avenger Staunton Island: F.B.I. Cruiser Bickle'76 Shoreside Vale: F.B.I. Cruiser Bickle'76 F.B.I. Cruiser P.S. Was nog van plan Mr.Wongs in garage te zetten maar het niet gedaan... ...en dat was een goede keuze P.S. Hoe krijg je bulletproof Landstalker? Bewerkt: 10 augustus 200915 jaren door NummerLock
Geplaatst: 10 augustus 200915 jaren comment_1441154 Portland: Bulletproof Avenger Staunton Island: F.B.I. Cruiser Bickle'76 Shoreside Vale: F.B.I. Cruiser Bickle'76 F.B.I. Cruiser P.S. Was nog van plan Mr.Wongs in garage te zetten maar het niet gedaan... ...en dat was een goede keuze P.S. Hoe krijg je bulletproof Landstalker? Door het voltooien van de zijmissie See the Sight before you flight. Nog meer informatie over hoe je een kogelvrije voetuig krijgt lees je hier.
Geplaatst: 10 augustus 200915 jaren comment_1441174 Portland: Thunder Rodd(uit Grease Sucho) Staunton: V8 Ghost Deimos SP Shoreside Vale: Cheetah Phobos VT
Geplaatst: 11 augustus 200915 jaren comment_1442599 Portland - Thunder Rodd Staunton - Manchez - F.B.I Cruiser Shoreside Vale - Bickle '76 - Infernus
Welke voertuigen heb jij in je garages en waar.
Veremeld ook de kleur en waarom juist dat voertuig
Mijne.
Portland :
Rode campaign rumpo , Omdat hij maar tussen een paar missies te krijgen is.
Staunton island :
1 cartel cruiser (blauw natuurlijk) , omdat die gewoon leuk is .
en 1 blauwe hellenbach gt met een donkergrijze motorkap , Omdat de hellenbach me favoriete auto is
Shoreside vale": heb ik nog niet unlocked
Mvg jesse