Jump to content
Geplaatst:
comment_851331

wouw een prachtige game SR II staat er ook weer aan te komen hij in augustus dit jaar

er is al een teasertrailer en een paar andere korte trailers plus nog een paar screens

ik heb ook van saints row genoten en GTA IV inmiddels uitgespeeld dus ik krijg een beetje kriebels voor SR II

het is gewoon de enige free roam game die je een beetje kunt vergelijken met GTA IV daar stellen andere games zoals driver niets bij voor :puh:

zitten jullie ook op deze game te wachten?

• Reacties 458
  • Bezichtigingen 48.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1152255
ik was in een winkeltje terwijl iemand hem beroofde.ikdenk,laat ik de winkelier is helpen.ik gooi de overvaller door het raam :puh: doe ik dat gaat het alarm ineens aan :duh: 3 wanted ster terwijl ik de winkelier juist hielp :duh:

lol xD :7 .

Kijk hier kan je die pakken kopen:

En dit is weg ernaar toe: :tu:

Bewerkt: door End Of The Riot

Geplaatst:
comment_1152994
ik heb SAINTS ROW 2 ram vet maar ik heb een vraag hoe pak je iemand vast? :D en hij is veeel beter dan gta iv

met de 360 LB of RB.maar weet het niet bij ps3

Bewerkt: door thegodfather91

Geplaatst:
comment_1153155
ik heb SAINTS ROW 2 ram vet maar ik heb een vraag hoe pak je iemand vast? :D en hij is veeel beter dan gta iv

met de 360 LB of RB.maar weet het niet bij ps3

bij de ps3 is het L1.

Als je er eentjes op tikt gooi iemand direct.

En als je het inedrukt houd dan houd je hem vast dan kan je hem gebruiken als schild of je kan kiezen naar waar je hem gooit.

Geplaatst:
comment_1154188

Ik zit bij het einde en ik moet nog 2 missies doen voor de storyline. :puh:

Maar ik heb juist die missie gedaan met dat jacht en die directeuren van Ultor.

En daarna heb ik even gewacht maar ik krijg geen missies meer moet ik iets speciaal doen of moet ik nog langer wachten?

Ik heb bij mijn respectbalk +7 en er zijn geen strongholds.[/font]

Geplaatst:
comment_1155184

En daarna heb ik even gewacht maar ik krijg geen missies meer moet ik iets speciaal doen of moet ik nog langer wachten?

Er hoort een Stronghold te zitten in het Ultor winkel centrum. Als ie er niet is dan klopt iets niet of heb je het al gedaan.

Geplaatst:
comment_1155202

Er hoort een Stronghold te zitten in het Ultor winkel centrum. Als ie er niet is dan klopt iets niet of heb je het al gedaan.

Heb hem gevonden en nu heb ik het spel uit. :puh:^_^

Geplaatst:
comment_1156180

Ik heb nu een hele irritante bug. Als ik een dubbele NR4, Vice 9, GHDC50 en 44 Shepherd draag, dan vuur ik van een pistool, zoals het hoort, dan druk weer RT in en dan schiet 2 pistool niet :duh: en dan druk ik weer RT en schiet ik weer met de eerste (Ik heb geen problemen met een dubbele Kobra). Weet iemand hoe je dit probleem moet oplossen?

Edit: Ik heb de eerste trailer van SR gevonden op youtube en daarin kan je zien dat Saints eerst groen zouden zijn in plaats van paars. Het reden waroom dat niet gebeurd is is makelijk te bedenken (het heeft iets te maken met ene CJ en zijn gang). En je kan ook het eerste logo van SR zien die hetzelfde is als die op een hanger en een armband van een downloadbare kleiding pakket.Het filmpje:

Bewerkt: door Vercetti24

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_1166040

Klopt, dat zou ik ook wel willen weten.

Maar ik heb spel gister uitgespeeld. Ik vind dat de laatste missie veel op de laatste missie van VCS lijkt. Maar toch is die vet.

Geplaatst:
comment_1166896

Ik heb de cop uniform. terwijl die niet in het normale spel te verkrijgen is. Je kan hem krijgen in je kledingkanst door middel van een glitch. Ik heb het al met iemand hier op gtaforum uitgeprobeert en het lukt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.