Jump to content
Geplaatst:
comment_851331

wouw een prachtige game SR II staat er ook weer aan te komen hij in augustus dit jaar

er is al een teasertrailer en een paar andere korte trailers plus nog een paar screens

ik heb ook van saints row genoten en GTA IV inmiddels uitgespeeld dus ik krijg een beetje kriebels voor SR II

het is gewoon de enige free roam game die je een beetje kunt vergelijken met GTA IV daar stellen andere games zoals driver niets bij voor :puh:

zitten jullie ook op deze game te wachten?

• Reacties 458
  • Bezichtigingen 48.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1356603
de muziek in saints row is toch haast niks. Ik luister alleen naar die 80ties radiostation, maar daar heb je ook gauw alle liedjes al gehoord.

Ik vond de muziek in Saints row 2 juist wel goed! Ik luisterde vaak naar The mix met 80's muziek, maar ook naar Metal, Rock, en hip hop enzo.

Geplaatst:
comment_1356605
de muziek in saints row is toch haast niks. Ik luister alleen naar die 80ties radiostation, maar daar heb je ook gauw alle liedjes al gehoord.

Ik vond de muziek in Saints row 2 juist wel goed! Ik luisterde vaak naar The mix met 80's muziek, maar ook naar Metal, Rock, en hip hop enzo.

Ik vondt The Mix en Krhyme altijd leuk. ^_^

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_1366960

De nieuwe DLC komt over 2 dagen (28.05). Je krijgt een face- en een head bandana, de Ronin jasje, een bewapende boot, natuurlijk nog wat kleding, voertuigen en missies. In plaats van een nieuw personage brengen ze een oude terug namelijk Dex ^_^ . Ik hoop dat ik hem door zijn kop kan schieten :dans: . De DLC kost nu 560 Microsoft points.

Geplaatst:
comment_1366965
De nieuwe DLC komt over 2 dagen (28.05). Je krijgt een face- en een head bandana, de Ronin jasje, een bewapende boot, natuurlijk nog wat kleding, voertuigen en missies. In plaats van een nieuw personage brengen ze een oude terug namelijk Dex ^_^ . Ik hoop dat ik hem door zijn kop kan schieten :dans: . De DLC kost nu 560 Microsoft points.

Hoe kan dat nou in SR2 gewoon heb je een geheime missie als je die voltooid schiet hij dex dood op het einde.[/font] :Y

Geplaatst:
comment_1367259

Hoe kan dat nou in SR2 gewoon heb je een geheime missie als je die voltooid schiet hij dex dood op het einde.[/font] :Y

Dat was Dex niet, die gast die je afknalde was Julius[/font]. De eerste zin in de cutscene zegt het al:

Julius: You ain't Dex.

MC (Main Character): Neither are you.

Je had wel een afspraak met Dex in de Saints kerk, maar in plaats van hem kwam Julius opdagen

Geplaatst:
comment_1368863

Even voor de duidelijkheid: THQ is de uitgever, niet de developer. Developer is Volition Inc.

Hoe is Saints Row 2 eigenlijk? Ik heb er al wel goede verhalen over gelezen. Aan de info op de officiele site te zien heeft het wel wat weg van GTA: SA of vergis ik me hiermee.

Ik las trouwens iets van vele bugs en nogal domme AI.

Hoe is de ondersteuning van het spel. Wordt het nog een beetje bijgewerkt of komen er geen patches voor uit?

Geplaatst:
comment_1368868

Dat was Dex niet, die gast die je afknalde was Julius[/font]. De eerste zin in de cutscene zegt het al:

Julius: You ain't Dex.

MC (Main Character): Neither are you.

Je had wel een afspraak met Dex in de Saints kerk, maar in plaats van hem kwam Julius opdagen

Ik verwissel die 2 altijd door elkaar. :7

Maar de nieuwe DLC is al in de PS store. ^_^

€ 5,50! :Y

Geplaatst:
comment_1368908
Even voor de duidelijkheid: THQ is de uitgever, niet de developer. Developer is Volition Inc.

Hoe is Saints Row 2 eigenlijk? Ik heb er al wel goede verhalen over gelezen. Aan de info op de officiele site te zien heeft het wel wat weg van GTA: SA of vergis ik me hiermee.

Ik las trouwens iets van vele bugs en nogal domme AI.

Hoe is de ondersteuning van het spel. Wordt het nog een beetje bijgewerkt of komen er geen patches voor uit?

Er zitten wel bugs in het spel, maar ik kan daarmee leven. De AI is is niet erg slim, maar veel beter in SA (je homies schieten niet meer als de A-team). Dat het spel veel op SA lijkt is niet waar, SR is geen GTA rip off. SR gaat meer voor de lol dan realisme. En in tegenstelling tot GTA IV heb je wel wat te doen als je alle missies hebt gedaan: Activities voltooien, totale chaos veroozaken met de nooit doodgaan cheat, :dans: missies overdoen (je kan ze overdoen in je savehuis), je mannetje veranderen (van geslacht veranderen tot je onderbroek aanpassen). In de SR2 kan je ook jouw gang veranderen (gang style, gang car, tag) en jouw Crib (savehuis). Het spel is zeker waard om te kopen. Ik hoop dat je hier iets aan hebt. :cya:

Geplaatst:
comment_1368910

Hehe, klopt wel van die A-team imitatie in San Andreas.

Alleen het muziekje ontbreekt dan nog :puh:

Hmm, klinkt opzich wel interessant. Overigens is SA ook niet zo bijster serieus.

Het enige wat ik me dan wel afvraag is of er al wel patches zijn uitgebracht en hoe de ondersteuning is.

Zo stikte sacred 2 in het hele begin ook van de bugs, maar Ascaron heeft dit verholpen en geeft ook zeer goede ondersteuning.

En is er ook een actieve community?

Geplaatst:
comment_1369574
Hehe, klopt wel van die A-team imitatie in San Andreas.

Alleen het muziekje ontbreekt dan nog :puh:

Hmm, klinkt opzich wel interessant. Overigens is SA ook niet zo bijster serieus.

Het enige wat ik me dan wel afvraag is of er al wel patches zijn uitgebracht en hoe de ondersteuning is.

Zo stikte sacred 2 in het hele begin ook van de bugs, maar Ascaron heeft dit verholpen en geeft ook zeer goede ondersteuning.

En is er ook een actieve community?

Er zijn patches uitgebracht, alleen ik weet niet hoeveel bugs zijn gefixd. Ik weet wel zeker dat ze wel iets hebben gefixd, want eerst had last van paar kleine bugs en ik ben sinds de laatste patch maar paar keer een bug tegengekomen. Er is een actieve community. Ga naar www.saintsrow.com en dan klik op forums en je bent er. ^_^ Het is wel in het Engels, maar dat is wel de officiele forum. Ik ken geen Nederlandse SR forum. :N:cya:

Bewerkt: door Vercetti24

Geplaatst:
comment_1381109

Sorry voor de dubbelpost.

Maar ondertussen is er een derde DLC!!!

En deze keer volledig gratis! _O__O_

Het is geen grote DLC er zijn gewoon een paar nieuwe kleren en tatoes.

Maar geen nieuwe missies.

Hij noemt unkut. :Y

Geplaatst:
comment_1382070
Sorry voor de dubbelpost.

Maar ondertussen is er een derde DLC!!!

En deze keer volledig gratis! _O__O_

Het is geen grote DLC er zijn gewoon een paar nieuwe kleren en tatoes.

Maar geen nieuwe missies.

Hij noemt unkut. :Y

Het is ook de laatste DLC, dat betekent geen nieuwe missies of voertuigen meer. Het is wel leuk dat het gratis is, maar kom op nou 62 nieuwe spullen met unkut eropgeschreven GEWELDIG!!! :ch::erm::duh: Ik had gedacht dat ze de laatste DLC groter zouden maken dan de vorige (misschien zelfs van grootte van TLAD), om het mooi afsluiten, ze zieden zelfs dat ze eindelijk begonnen naar fans te luisteren, maar ik heb het de DLC request topic op de SR forum doorgelezen en niemend vroeg om unkut kleiding, maar als ze de tijd besteden die ze zouden gebruiken om de derde DLC te maken in SR3 besteden, dan ben ik tevreden, zeker als SR3 in 2010 zou uitkomen. :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.