Posted December 28, 200717 yr comment_851618 Hallo iedereen, Kan op deze pagina van Wikigta wat meer uitleg over het plegen van een overval gegeven worden? Bijv. hoe kan ik de verkoper geld op de toonbank laten leggen. Ik hoop dat jullie dit soort informatie willen toevoegen voor een wat uitgebreidere uitleg. Van Johannes47 Edited December 28, 200717 yr by Johannes47
December 28, 200717 yr comment_851620 Hallo iedereen,Kan op deze pagina van Wikigta wat meer uitleg over het plegen van een overval gegeven worden? Bijv. hoe kan ik de verkoper geld op de toonbank laten leggen. Ik hoop dat jullie dit soort informatie willen toevoegen voor een wat uitgebreidere uitleg. Van Johannes47 Je moet met een pistool op de man richten achter de toonbank. Na even te wachten zal hij geld op te toonbank leggen en komt er steeds een bij. Als je hem te lang in vizier houdt zal hij alarm slaan en krijg je de politie achter je aan. Edited December 28, 200717 yr by ..::GhostRider::..
December 28, 200717 yr comment_851621 Ik heb jouw voorbeeld even toegevoegd op de pagina, zodat je nu kunt zien dat je je wapen op de verkoper moet richten om hem geld op de toonbank te laten leggen.
Hallo iedereen,
Kan op deze pagina van Wikigta wat meer uitleg over het plegen van een overval gegeven worden?
Bijv. hoe kan ik de verkoper geld op de toonbank laten leggen.
Ik hoop dat jullie dit soort informatie willen toevoegen voor een wat uitgebreidere uitleg.
Van Johannes47
Edited by Johannes47