Jump to content
Geplaatst:
comment_851761

ik heb een probleempje met het volgende stukje script: ( van in de filterscript: Aadmin.pwn )

// === [berserker] ===
if(strcmp(cmd, "/berserker", true) == 0)
{
	PlayerInfo[playerid][pAdmin] = dini_Int(udb_encode(sendername), "level");
	if(PlayerInfo[playerid][pAdmin] == 1 || PlayerInfo[playerid][pAdmin] == 2 || PlayerInfo[playerid][pAdmin] == 3)
	{
		if(PlayerInfo[playerid][pAdmin] == 1)
		{
			SetVehicleHealth(GetPlayerVehicleID(playerid),1000.0);
	   		SetPlayerHealth(playerid,100.0);
	   		GivePlayerWeapon(playerid, 22, 84);
	   		GivePlayerWeapon(playerid, 7, 1);
	   		GivePlayerWeapon(playerid, 1, 1);
	   		GivePlayerWeapon(playerid, 28, 200);
			SendClientMessage(playerid,0xFF6600AA,"Berserker mode!");
		}
		if(PlayerInfo[playerid][pAdmin] == 2)
		{
			SetVehicleHealth(GetPlayerVehicleID(playerid),1000.0);
			SetPlayerHealth(playerid,100.0);
			SetPlayerArmour(playerid,100.0);
			GivePlayerWeapon(playerid, 1, 1);
			GivePlayerWeapon(playerid, 46, 1);
			GivePlayerWeapon(playerid, 5, 1);
			GivePlayerWeapon(playerid, 16, 10);
			GivePlayerWeapon(playerid, 32, 400);
			GivePlayerWeapon(playerid, 22, 104);
	   		GivePlayerWeapon(playerid, 31, 350);
 			SendClientMessage(playerid,0xFF6600AA,"Berserker mode!");
 			}
		if(PlayerInfo[playerid][pAdmin] == 3)
		{
			SetVehicleHealth(GetPlayerVehicleID(playerid),1000.0);
			SetPlayerHealth(playerid,100.0);
 		   	SetPlayerArmour(playerid,100.0);
			GivePlayerWeapon(playerid, 32, 9100);
			GivePlayerWeapon(playerid, 34, 9000);
			GivePlayerWeapon(playerid, 31, 9050);
			GivePlayerWeapon(playerid, 38, 9500);
			GivePlayerWeapon(playerid, 46, 1);
			GivePlayerWeapon(playerid, 23, 9017);
			GivePlayerWeapon(playerid, 16, 9000);
			GivePlayerWeapon(playerid, 8, 1);
			GivePlayerWeapon(playerid, 12, 1);
			GivePlayerWeapon(playerid, 26, 500);
			GivePlayerWeapon(playerid, 1, 1);
			SendClientMessage(playerid,0xFF6600AA,"Berserker mode!");
		}
		return 1;
	}
	else
	{
		SendClientMessage(playerid, 0xAA3333AA, "You don't have permission to use that command!");
		return 1;
	}
}

wanneer ik geen admin ben, zegt hij "You don't have permission to use that command!"

maar als ik eender welk level admin ben, dan zegt hij dat ook :?

normaalgezien, zou het met eender welk adminlevel wel moeten lukken om al die wapens te krijgen.

ziet iemand wat ik hier fout doe? ^_^

Bewerkt: door [wwg] Pulverizer_Be [ldr]

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_851776

Waar in je script word 'vastgesteld' wat 'sendername' is?

hier: (bovenaan het script)

// === [OnPlayerCommandText] ===
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
new cmd[256];
new idx;
new tmp[256];
new giveplayer[MAX_PLAYER_NAME];
new sendername[MAX_PLAYER_NAME];
new string[256];
new playername[256];
new tmp2[256];
cmd = strtok(cmdtext, idx);
new giveplayerid;

Geplaatst:
comment_851782

Ja, dat alleen het maken van de variabele.

Je moet ook nog GetPlayerName gebruiken.

Zet tussen

if(strcmp(cmd, "/berserker", true) == 0)	
{

en

PlayerInfo[playerid][pAdmin] = dini_Int(udb_encode(sendername), "level");

de regel

GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));

Geplaatst:
  • Auteur
comment_853240

ik heb een script (Aadmin.pwn)

en ik zou graag hebben dat als je /admins type, dat dan de naam van de admin,

zijn adminlevel, en de naam van zijn adminlevel verschijnt ^_^

vb:

admins online:

************

[wwg]Pulverizer (level 5 - Server Owner)

(voorlopig, als je /admins type, dan komt er dit op:

admins online:

************

Administrator: [wwg]Pulverizer

en dat is alles)

dit is de script daarvoor:

	if(!strcmp(cmdtext, "/admins", true))
{
   	SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, "administrators online:");
   	SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, "**************************");
   	new count=0;
   	for(new i=0; i<MAX_PLAYERS; i++)
   	{
       	if(IsPlayerConnected(i))
       	{
           	if(PlayerInfo[i][pAdmin] >= 1)
           	{
               	new str[256];
               	new pname[24];
               	GetPlayerName(i, pname, 24);
        		format(str, 256, "Administrator %s", pname);
        		SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, str);
				count++;
           	}
       	}
   	}
   	if(count == 0)
   	{
       	SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, "There aren't any administrators online on the server!");
   	}
   	return 1;
}

kan iemand hier een script voor maken? :)

Geplaatst:
comment_853377

Ik heb toch maar een poging gedaan,

ik heb het alleen getest met alleen mijzelf in de server, je zal het zelf moeten testen met meerdere spelers ingame.

>>Voila<<

Edit:

Sorry, die code was beetje overdreven lang:

Het kan korter:

==>>Voila<<==

Je moet zelf nog even de namen van de levels veranderen. :)

Bewerkt: door Sandra18[NL]

Geplaatst:
  • Auteur
comment_853761

bedakt sandra :puh:

het werkt ^_^

ps, vroeger was ik "rover, zakkemroller";

nu "inbreker"

hoe komt dat :?

Bewerkt: door [wwg] Pulverizer_Be [ldr]

Geplaatst:
  • Auteur
comment_854314

ik had graag zoiets op mijn server dat je eerst moet registreren, voor je kan spelen

dus heb ik dat gedaan, dat de speler niet kan bewegen wanneer hij geen account heeft

ik heb het script al proberen maken, maar hij geeft een error die ik niet kan oplossen...

dit had ik al:

// === [OnPlayerSpawn] ===
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
new sendername[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
PlayerInfo[playerid][pAdmin] = dini_Int(udb_encode(sendername), "level");
if(logged[playerid] == 0)
{
	new PlayerName[24];
	if(dini_Exists(udb_encode(PlayerName)))
	{
		SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "Please register your account. ( /register [password] )");
		TogglePlayerControllable(playerid, 0);
	}
	else
	{
		SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "Please login. ( /login [password] )");
	}
	logged[playerid] = 0;
	freeze[playerid] = 0;
	return 1;
}
}

Geplaatst:
comment_854411

ik had graag zoiets op mijn server dat je eerst moet registreren, voor je kan spelen

dus heb ik dat gedaan, dat de speler niet kan bewegen wanneer hij geen account heeft

ik heb het script al proberen maken, maar hij geeft een error die ik niet kan oplossen...

dit had ik al:

// === [OnPlayerSpawn] ===
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
new sendername[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
PlayerInfo[playerid][pAdmin] = dini_Int(udb_encode(sendername), "level");
if(logged[playerid] == 0)
{
	new PlayerName[24];
	if(dini_Exists(udb_encode(PlayerName)))
	{
		SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "Please register your account. ( /register [password] )");
		TogglePlayerControllable(playerid, 0);
	}
	else
	{
		SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "Please login. ( /login [password] )");
	}
	logged[playerid] = 0;
	freeze[playerid] = 0;
	return 1;
}
}

Wat is de error en welke regel dat is. Kun je dat aangeven? Dan kan ik je verder helpen.

Geplaatst:
comment_855288

Ik heb toch maar een poging gedaan,

ik heb het alleen getest met alleen mijzelf in de server, je zal het zelf moeten testen met meerdere spelers ingame.

>>Voila<<

Edit:

Sorry, die code was beetje overdreven lang:

Het kan korter:

==>>Voila<<==

Je moet zelf nog even de namen van de levels veranderen. :)

Kun je dit ook gewoon in je gamemode zetten want ik snap nog niet veel van filterscripts.

Geplaatst:
comment_855406
Kun je dit ook gewoon in je gamemode zetten want ik snap nog niet veel van filterscripts.

Dat is ook de bedoeling van deze code, het is ook geen filterscript

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.