Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

ik heb nergens geen basketball meer liggen terwijl ik hem niet in de crib heb gesaved

ps in verband met glitch heb ik hem daar niet gesaved maar hoe kan ik dan geen basketballen meer hebben?

Featured Replies

Ik heb wel eens gehoord dat als je iemand vermoort die aan het basketballen is dat je dan niet meer kan baskerballen, De Crib komt mij ook bekent voor!

Tijmentje5 :cya:

Raar, want die glitch komt er alleen maar als je in Madd Dogg's Mansion hebt gesaved. Anders zul je er mischien perongeluk een keer gesaved hebben, of iemand anders heeft op je Savegame zitten klooien. :)

Er is toch nog een basketbalveldje naast The Johnsons house? Daar kan je ook gewoon verder gaan hoor :Y

Heb je echt op geen een veld een basketbal liggen? Raar zeg probeer hem eens opnieuw op te starten ^_^ .

• Author

ja ik heb echter nog nooit basketballer vermoordt ofzo maar ze liggen er gewoon niet meer

ik heb nergens geen basketball meer liggen terwijl ik hem niet in de crib heb gesaved

ps in verband met glitch heb ik hem daar niet gesaved maar hoe kan ik dan geen basketballen meer hebben?

ik heb net hetzelfde ik heb daar ook nooit gesaved en ook nergens meer een basketball

(ik weet het nie zeker maar als je mod' s gebruikt dat het zo kan uitdraaien )

er spelen nooit mensen basketball alleen jij kan het doen tog ? of vergis ik me :?