Jump to content
Geplaatst:
comment_851902

Jack thompson heeft zijn rechtzaak tegen Rockstar games gewonnen. Dit heeft tot gevolg dat de rechter een verbod op het uitbrengen van GTA IV heeft gegeven. Naar alle waarschijnlijkheid zal rockstar games in hoger beroep gaan. Zeker is wel dat GTA IV tot eind 2008 zal worden uitgesteld.

Bron : ANP

• Reacties 42
  • Bezichtigingen 2.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_851952
Kom op, laat dit topic nou gewoon rusten totdat er een Moderator langskomt voor een slotje...

WAAAAT, ben je gek ofzo . serieus mensen zoals jij moeten ze echt gelijk van dit forum bannen !!! Rekel !

Geplaatst:
comment_851953

Ja want hij misdraagt zich echt zeg! :duh:

En dit vind ik humor van de avond:

nee ik heb niet bewerkt querilanten :eten::eten::eten::eten::eten::7:7^_^^_^:cya::cya:

Wat staat er onder dat bericht dan?? DIT!

Dit bericht is bewerkt door marioparty2: 28 Dec 2007, 19:09:37

Durf je niet eens een bericht te posten op een forum en je mening volhouden?? :7

De meeste mensen hebben naast dit forum ook een leven.

Jij waarschijnlijk niet.

Wat hierna volgt is waarschijnlijk weer een sarcastische opmerking. Zoek eens een leven.

En hoevaak dat ook wordt gezegd, deze keer komt het echt van toepassing!

Bewerkt: door De Plag

Geplaatst:
  • Auteur
comment_851958
God jongens die kerel zit zich nu helemaal kapot te lachen achter zn computer omdat jullie van die belachelijke reacties geven.

Gewoon stil houden. ^_^

jij bent de enige die het snapt.

Geplaatst:
comment_851960
God jongens die kerel zit zich nu helemaal kapot te lachen achter zn computer omdat jullie van die belachelijke reacties geven.

Gewoon stil houden. ^_^

jij bent de enige die het snapt.

Slijmbal! Het was juist wel je bedoeling ... :duh:

Bewerkt: door GrandTheftTwanO

Geplaatst:
comment_851965

Ach joh jongen, waar is Luigi, heb je hem ver***** :schater:

Dus kom je hier je huisje/boompje/beestje bouwen? :schater:

Zoals PizzaTonno al zei, ik hoop dat je van de trap keihard afdondert :schater:

R.I.P Mariopart2 :schater:

Poef, game over!

Hieronder Ach joh, dit moet de kutste topic zijn van het jaar :*D

Bewerkt: door GTA_XP

Geplaatst:
comment_851977
:puh: effe spammen

Wat een sukkel ben jij ga een leven zoeken zielige mannetje................ :duh: :duh:

Ga jij een leven zoeken,om nog meer te spammen! :puh:

Geplaatst:
comment_851981
Ach eens in de zoveel tijd een beetje lol moet toch kunnen, het forum gaat heus niet dood van een beetje spam in een kudt topic. :7
Klopt, maar het lijkt mij ook niet helemaal de bedoeling om nu met zijn allen bovenop hem te gaan duiken. De topicstarter weet ondertussen dat hij fout zit, en posten zul je hem vandaag niet meer zien doen. Zullen we dan zelf ook maar met zijn allen stoppen, zodat dit topic kan rusten totdat een crewlid met de juiste bevoegdheden er een slotje op komt zetten?

Dit geldt dus voor iedereen..

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.