December 28, 200718 yr yo, het gebeurt veel tijdens het surfen dat ik ineens een foutmelding krijg met: internet expl moet worden afgesloten... meestal gebeuurt et als ik lange zinnen opzoek met google kan ik dit verhelpen wat het is #@|{** irritant
December 29, 200718 yr yo,het gebeurt veel tijdens het surfen dat ik ineens een foutmelding krijg met: internet expl moet worden afgesloten... meestal gebeuurt et als ik lange zinnen opzoek met google kan ik dit verhelpen wat het is #@|{** irritant Ja dat heeft mij vader ook een tijdje gehad met zijn laptop, hij heeft het toen opnieuw geinstaleerd en hij deed het weer goed, mischien dat dat helpt ? Veel succes verder. Edited December 29, 200718 yr by 2fast{0}
December 29, 200718 yr Heb je de nieuwe of de ouwe versie van Internet Explore daar kaan het ook aan liggen.
January 2, 200818 yr Je kan zoals ik al zei FireFox gebruiken of anders moet je je computer formatteren. Maak anders eens een screenshot. Print Screen - Paint - Plakken - Opslaan - Imageshack - Uploaden
January 2, 200818 yr Author Je kan zoals ik al zei FireFox gebruiken of anders moet je je computer formatteren.Maak anders eens een screenshot. Print Screen - Paint - Plakken - Opslaan - Imageshack - Uploaden dit berichtje krijg ik vaak Edited January 2, 200818 yr by Gangsta-CJ
yo,
het gebeurt veel tijdens het surfen dat ik ineens een foutmelding krijg met: internet expl moet worden afgesloten...
meestal gebeuurt et als ik lange zinnen opzoek met google
kan ik dit verhelpen wat het is #@|{** irritant