Geplaatst: 15 januari 200520 jaren comment_81633 hoe open je dingen zoals gebouwen en auto's in de Z modeler :huh:
Geplaatst: 16 januari 200520 jaren comment_81688 Eerst met IMG-tool de betreffende .dff file uit gta3.img halen, en deze vervolgens m.b.v. "import" in Zmodeler laden. Dus niet de "open file" functie gebruiken, maar de "import" functie.
Geplaatst: 16 januari 200520 jaren comment_81703 mischien voordat je een topic plaatst moet je eens hier kijken klik hier
Geplaatst: 16 januari 200520 jaren Auteur comment_81848 ik had de search gebruikt maar dan zal ik het wel verkeerd gedaan hebben ik heb hem net auto's geopend maar dan krijg ik alleen de boven en onderkand van de auto is dat normaal :huh: Bewerkt: 16 januari 200520 jaren door 9-ball
Geplaatst: 16 januari 200520 jaren comment_81866 een auto bestaat uit verschillende delen..die staan recht in de zmodeler...het kan zijn dat deze niet geselecteerd zijn en dus ook niet te zien zijn in de 3D view
Geplaatst: 16 januari 200520 jaren Auteur comment_81881 maar er staan in dat lijstje allenmaal auto's en dan klik ik de rest weg zodat 1 auto over blijft en dan zie je alleeen de boven kand van die auto heb ik dan mischien het verkeerde bestand geinporteerd zo ja welke moet ik dan openen
hoe open je dingen zoals gebouwen en auto's in de Z modeler :huh: