Geplaatst: 30 december 200717 jaren comment_853333 Hallo allemaal , ik vraag me al sinds GTA III ofzo af wat de naam is van het lettertype dat gebruikt wordt op de cover van alle GTA-games sindsdien? Zoals hier:
Geplaatst: 30 december 200717 jaren comment_853337 Dat lettertype is Pricedown. Als je wilt, kun je het hier gratis downloaden en gebruiken op je eigen computer. Je kunt een lettertype toevoegen door naar Configuratiescherm -> Lettertypen te gaan, en het font (Pricedown in dit geval) daarin te plakken. Bewerkt: 30 december 200717 jaren door Joriz Pricedown staat gewoon in download database
Geplaatst: 30 december 200717 jaren Auteur comment_853355 Dat lettertype is Pricedown. Als je wilt, kun je het hier gratis downloaden en gebruiken op je eigen computer. Je kunt een lettertype toevoegen door naar Configuratiescherm -> Lettertypen te gaan, en het font (Pricedown in dit geval) daarin te plakken. Ok!Dank je wel voor de snelle support hier . Ik ken deze forums al lang maar nooit bij stilgestaan om te registreren . Bewerkt: 30 december 200717 jaren door Joriz
Hallo allemaal
,
ik vraag me al sinds GTA III ofzo af wat de naam is van het lettertype dat gebruikt wordt op de cover van alle GTA-games sindsdien?
Zoals hier: