Posted December 30, 200717 yr comment_853529 Ik heb op MSN Plus! op MSN vergrendelen gedrukt en m'n MSN venster ging dicht, als ik nu op het MSN icoontje klik gaat MSN niet open. Help? PS: ik zit op een account zonder administrator rechten. Edited December 30, 200717 yr by Dastard
December 30, 200717 yr comment_853533 Als je MSN icoontje op je Bureablad staat moet je die verwijderen en er een nieuw MSN icoontje voor in de plaats zetten, dan zou MSN moeten opstarten aangezien ik dit probleem ook soms wel eens heb.
December 30, 200717 yr comment_853540 Als het goed is, is er een toetcombinatie voor. Probeer de combinatie die je gebruik voor vergrendelen, als het niet werkt moet je ff in de instellingen checken wat je de ontgrendel snel toets is. Ergens herrinner ik me vaag dat je dubbelklik op het MSN icoontje moest doen, maar of dat werkt weet ik niet Greetz
December 30, 200717 yr comment_853545 De standaard combinatie is control space. Dus ik weet niet of je hem veranderd hebt maar anders moet dat geloof ik werken.
December 30, 200717 yr Author comment_853546 Maar dat is het probleem - ik weet m'n toetsencombinatie niet meer - en als ik er 2 keer op klik gaat hij ook niet open en waar zijn de instellingen? EDIT: Ja het werkt weer - bedankt! Edited December 30, 200717 yr by Dastard
Ik heb op MSN Plus! op MSN vergrendelen gedrukt en m'n MSN venster ging dicht, als ik nu op het MSN icoontje klik gaat MSN niet open.
Help?
PS: ik zit op een account zonder administrator rechten.
Edited by Dastard