Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_854032

Hallo,

Ik wou wat autos converteren van vc naar sa,

Wat ik dus heb gedaan:

Ik heb eerst de txd van de vc auto gepakt.

Toen heb ik hem opengemaakt en vergeleken met de txd van de auto van sa.

Er zaten zegmaar zo'n 10 bestanden in de txd van vc,

en zo'n 2 bestanden van de txd van de auto van sa.

Ik heb gekeken en de 2 bestanden die in de sa txd auto zaten,

zaten niet in die van de vc, dus ik heb die van de sa met precies dezelfde naam, in de txd van de vc gedaan.

Toen ging ik naar stap 2:

Ik ging de .dff van de vc open met zmodeler en ik ging hem weer exporteren naar san andreas.

Ik ging naar san andreas, ik spawnde de auto en er stond ''cheat actived'' maar ik zag niks, er was helemaal niks geen geluid van de auto of de auto zelf, er was gewoon helemaal niks dat voor mijn ''spawnde''

Featured Replies

Geplaatst:
comment_854373

Welke versie Zmodeler heb je gebruikt :?

De dff tussen VC en SA is niet identiek, er missen zo een 9 textures

van vehicle.txd.

Logisch dat er in de dff van SA maar 1 of 2 textures zitten.

De rest in de vehicle.txd.

Wanneer je een auto uit VC haalt en m naar SA converteert, is ie gigalelijk!

Maar ik weet waarom je m niet kan zien ingame.

Je hebt niet niet GTA SA geklikt in TXD Workshop ;)

Hij staat waarschijnlijk nog op VC, dat was precies bij mij gebeurd

toen ik een Lovefist converteerde, ik zag niks.

Dus kwam ik erachter dat ik niet op GTA SA had geklikt.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_854500

Ik heb precies dezelfde versie van zmodeler als jou ''gekocht''.

Maar als ik dus druk op ''gta san andreas'' (tijdens het exporteren)-

En ik heb geexporteerd, dan staat er opeens onderen de error:

No collision info avail: assuming map/generic object.

Als ik nadat ik hem toch geexporteerd heb, hem weer open met zmodel, dan is de hele auto weg en zie ik alleen een deur en een ander klein stukje van de auto.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_855018

Ok wat ik dus heb gedaan:

Ik heb de auto van sa geinporteert, toen heb ik de cassis verwijderd zodat die groene pijltjes en blokjes er blijven,

Toen heb ik de auto van vc geinporteert en als ik hem weer exporteer krijg ik dezelfde fout

Geplaatst:
comment_855021
Ok wat ik dus heb gedaan:

Ik heb de auto van sa geinporteert, toen heb ik de cassis verwijderd zodat die groene pijltjes en blokjes er blijven,

Toen heb ik de auto van vc geinporteert en als ik hem weer exporteer krijg ik dezelfde fout

Maak eens een screen van de scene node, je weet wel, dat stukje waar je bijvoorbeeld blista.dff en dan eronder chassis dummy etc. Bovendien hebben sommige objecten van SA auto's een andere naam en de opbouw van de scene node is anders. ;)

Greetz :sigaar:

Bewerkt: door Galiorix

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.