December 31, 200718 yr heey mensen ik heb sinds kort weer ff gta sa geinstalleerd en net kwam ik op het forum tegen blue hell. maar ik heb nergens echt iets gevonden hoe ik er kom. ik heb de pc versie kan iemand me helpe??. groeten trisix
December 31, 200718 yr Hier 1tje. Weet er meer maar geen zin om te schrijven! Ga naar de gym Schiet iedereen dood Doe jetpack cheat. Ga in het hoekje staan waar je boksstaven staan. Vlieg omhoog Nu ben je in de bleu hell Op wikigta zul je een kaart zien waarin staat waar je heen zal kunnen gaan. Veel plezier.
December 31, 200718 yr De blue hell vind je gewoon onder de grond van San Andreas. Er zijn verscheidene gaten in het spel. Ik kan ze aanwijzen als je dat wilt, ik ken er 2 uit mijn hoofd. Of bedoel je de Hidden Interiors? Daar vind je hier meer informatie over: De Hemelen
January 1, 200818 yr Hier 1tje. Weet er meer maar geen zin om te schrijven! Ga naar de gym Schiet iedereen dood Doe jetpack cheat. Ga in het hoekje staan waar je boksstaven staan. Vlieg omhoog Nu ben je in de bleu hell Op wikigta zul je een kaart zien waarin staat waar je heen zal kunnen gaan. Veel plezier. Hierdoor kom je niet in een blue hell, maar in een hidden interior universe. een blue hell is zoals ikt al zij onder de grond. Een hidden interior universe is heel hoog in de lucht.
heey mensen
ik heb sinds kort weer ff gta sa geinstalleerd en net kwam ik op het forum tegen blue hell.
maar ik heb nergens echt iets gevonden hoe ik er kom.
ik heb de pc versie kan iemand me helpe??.
groeten trisix