Geplaatst: 31 december 200717 jaren comment_854778 Wat voor Gameplay verwacht jij in GTA IV? Ik denk dat het een betere Gameplay is dan ooit vantevoren, het is een veel belovend spel. Bewerkt: 19 juli 200816 jaren door GTA Haas
Geplaatst: 19 juli 200816 jaren comment_1048903 *Plaatje*Ik stond gewoon stil in mijn auto op de snelweg en opeens kreeg ik een massa van auto's op mijn kont! Normaal ontwijken ze het toch? 1. Het is de snelweg, remmen kun je niet zo snel als je 60-80 mijl per uur (100-130km/u) rijdt he 2. Het ligt er maar net aan hoe je staat. Als je midden op de snelweg staat, zoals op het plaatje, dan willen ze wel eens een leuke veeg geven, als je net met een hoek van de auto er op staat, kunnen ze 't nog wel ontwijken. Ik stond midden op de rijbaan, normaal genoeg plek om te ontwijken maar deze mensen gingen net alsof gewoon naar het midden om mij te kunnen rammen... Vind je 't gek, iedereen wilt van idioten af die op de snelweg parkeren.
Geplaatst: 19 juli 200816 jaren comment_1048910 *Plaatje*Ik stond gewoon stil in mijn auto op de snelweg en opeens kreeg ik een massa van auto's op mijn kont! Normaal ontwijken ze het toch? 1. Het is de snelweg, remmen kun je niet zo snel als je 60-80 mijl per uur (100-130km/u) rijdt he 2. Het ligt er maar net aan hoe je staat. Als je midden op de snelweg staat, zoals op het plaatje, dan willen ze wel eens een leuke veeg geven, als je net met een hoek van de auto er op staat, kunnen ze 't nog wel ontwijken. Ik stond midden op de rijbaan, normaal genoeg plek om te ontwijken maar deze mensen gingen net alsof gewoon naar het midden om mij te kunnen rammen... Vind je 't gek, iedereen wilt van idioten af die op de snelweg parkeren. Wil je zeggen dat ik een idioot ben
Geplaatst: 19 juli 200816 jaren comment_1048918 *Plaatje*Ik stond gewoon stil in mijn auto op de snelweg en opeens kreeg ik een massa van auto's op mijn kont! Normaal ontwijken ze het toch? 1. Het is de snelweg, remmen kun je niet zo snel als je 60-80 mijl per uur (100-130km/u) rijdt he 2. Het ligt er maar net aan hoe je staat. Als je midden op de snelweg staat, zoals op het plaatje, dan willen ze wel eens een leuke veeg geven, als je net met een hoek van de auto er op staat, kunnen ze 't nog wel ontwijken. Ik stond midden op de rijbaan, normaal genoeg plek om te ontwijken maar deze mensen gingen net alsof gewoon naar het midden om mij te kunnen rammen... Vind je 't gek, iedereen wilt van idioten af die op de snelweg parkeren. Wil je zeggen dat ik een idioot ben Nou, 't is maar hoe je 't bekijkt Ik ben ook een idioot, kijk maar eens naar mijn postcount van de afgelopen 24uur
Geplaatst: 19 juli 200816 jaren comment_1048920 ja k zie het kweet niet of dat toegestaan is maja Bewerkt: 19 juli 200816 jaren door rjravi1
Geplaatst: 19 juli 200816 jaren comment_1048923 als er hier 1 spammerd is kijk dan maar in de top posters van vandaag
Geplaatst: 19 juli 200816 jaren comment_1048924 *Plaatje*Ik stond gewoon stil in mijn auto op de snelweg en opeens kreeg ik een massa van auto's op mijn kont! Normaal ontwijken ze het toch? 1. Het is de snelweg, remmen kun je niet zo snel als je 60-80 mijl per uur (100-130km/u) rijdt he 2. Het ligt er maar net aan hoe je staat. Als je midden op de snelweg staat, zoals op het plaatje, dan willen ze wel eens een leuke veeg geven, als je net met een hoek van de auto er op staat, kunnen ze 't nog wel ontwijken. Ik stond midden op de rijbaan, normaal genoeg plek om te ontwijken maar deze mensen gingen net alsof gewoon naar het midden om mij te kunnen rammen... Vind je 't gek, iedereen wilt van idioten af die op de snelweg parkeren. Wil je zeggen dat ik een idioot ben Nou, 't is maar hoe je 't bekijkt Ik ben ook een idioot, kijk maar eens naar mijn postcount van de afgelopen 24uur Over idioten gesproken... Ben net weer heel even GTA IV aan het spelen en ik ramde een telefoonpaal waar iemand aan het bellen was, maar ik raakte de persoon niet, en hij sleurt me gewoon uit de auto! Het lijkt wel alsof hij het voor de telefoonpaal wilt opnemen!
Geplaatst: 19 juli 200816 jaren Auteur comment_1048952 Ik kan het bijna niet geloven, ik ben een halve dag weg.... en er zijn 2 Pagina's erbij! Maar hou het S.V.P netjes en geen gespam!
Geplaatst: 19 juli 200816 jaren comment_1048966 Ik kan het bijna niet geloven, ik ben een halve dag weg.... en er zijn 2 Pagina's erbij! Maar hou het S.V.P netjes en geen gespam! Spam? Waar? :$
Geplaatst: 19 juli 200816 jaren comment_1048974 Ik kan het bijna niet geloven, ik ben een halve dag weg.... en er zijn 2 Pagina's erbij! Maar hou het S.V.P netjes en geen gespam! Spam? Waar? :$ Anderhalve pagina is spam xD
Geplaatst: 19 juli 200816 jaren comment_1048995 Ik kan het bijna niet geloven, ik ben een halve dag weg.... en er zijn 2 Pagina's erbij! Maar hou het S.V.P netjes en geen gespam! Spam? Waar? :$ Anderhalve pagina is spam xD Ik dacht dat alleen "hmmhmmm" spam was :o
Geplaatst: 19 juli 200816 jaren comment_1049021 Ik kan het bijna niet geloven, ik ben een halve dag weg.... en er zijn 2 Pagina's erbij! Maar hou het S.V.P netjes en geen gespam! Spam? Waar? :$ Anderhalve pagina is spam xD Ik dacht dat alleen "hmmhmmm" spam was :o Hmmmmmm, nu spam ik . Maarja...
Geplaatst: 19 juli 200816 jaren Auteur comment_1049036 Ik kan het bijna niet geloven, ik ben een halve dag weg.... en er zijn 2 Pagina's erbij! Maar hou het S.V.P netjes en geen gespam! Spam? Waar? :$ Anderhalve pagina is spam xD Ik dacht dat alleen "hmmhmmm" spam was :o Hmmmmmm, nu spam ik . Maarja... Daarom ook, als er nu nog gespamd wordt laat ik GTA-Sheep de Spamberichten voortaan verwijderen! Probeer het gezellig te houden, en altijd natuurlijk ontopic!
Geplaatst: 19 juli 200816 jaren comment_1049081 Ik heb deze Futo nog nooit gezien, carbon-fiber motorkap, black-red paintjob met spoiler. Kan de foto helaas niet uploaden Bewerkt: 19 juli 200816 jaren door Harrison
Wat voor Gameplay verwacht jij in GTA IV? Ik denk dat het een betere Gameplay is dan ooit vantevoren, het is een veel belovend spel.
Bewerkt: door GTA Haas