Geplaatst: 31 december 200717 jaren comment_854778 Wat voor Gameplay verwacht jij in GTA IV? Ik denk dat het een betere Gameplay is dan ooit vantevoren, het is een veel belovend spel. Bewerkt: 19 juli 200816 jaren door GTA Haas
Geplaatst: 19 juli 200816 jaren comment_1049142 Ik heb deze Futo nog nooit gezien, carbon-fiber motorkap, black-red paintjob met spoiler.Kan de foto helaas niet uploaden De Futo GT bedoel je? rij eens met een Futo door Hove Beach.
Geplaatst: 20 juli 200816 jaren comment_1049494 Ik heb deze Futo nog nooit gezien, carbon-fiber motorkap, black-red paintjob met spoiler.Kan de foto helaas niet uploaden De Futo GT bedoel je? rij eens met een Futo door Hove Beach. Al heel vaak gedaan, ik had hem gevonden in South-Bohan, bij die parkeerplaats bij het strand, ik heb die Futo nog nooit gezien in Hove Beach hoor, dikke vette sideskirts erop, ze raken bijna de grond.
Wat voor Gameplay verwacht jij in GTA IV? Ik denk dat het een betere Gameplay is dan ooit vantevoren, het is een veel belovend spel.
Bewerkt: door GTA Haas