Geplaatst: 1 januari 200817 jaren comment_854900 ik gebruik sinds laatst een race stuuur met pendalen maar als ik het gas pendaal in druk gebeurt er niets. ik kan me herrineren dat het het zelfde was bij gta vice site. is er geen patch of zo voor? ik heb hem ook al ik joypad veranderd enz aan instellingen geromeld Gellukig zitten er nog 2 zij knopjes aan maar ik vind het gaar en jammer preshantram
Geplaatst: 1 januari 200817 jaren comment_855351 mischien is je stuur kapot ? en je moet bij een andere spel prberen mischien of het daar wel lukt
Geplaatst: 1 januari 200817 jaren comment_855358 Weet je zeker dat jouw racestuur compitabel is met GTA SA?
Geplaatst: 1 januari 200817 jaren comment_855361 Heel vreemd ik heb dat ook wel een paar keer gehad. Bij mij was vaak het probleem dat ik in San Andreas de Joypad dingen niet goed had ingesteld of gewoon het knopje of gewoon de schakelaar van de gaspendalen niet aan had gezet . Veel succes MVG, Omar
Geplaatst: 4 januari 200817 jaren comment_858603 is je stuur wel goed voor GTA sa??? heb je niet kleine details niet gezien ofzo moetje effe goed kijke enzo.. mischine lukt het wel Bewerkt: 4 januari 200817 jaren door Bling Overbodig plaatje verwijderd.
Geplaatst: 5 januari 200817 jaren Auteur comment_858871 Waar moet ik dan kijken? als ik gewoon sta en dan erop druk ga ik lopen Maar als ik in een auto gaat lukt het niet?
ik gebruik sinds laatst een race stuuur met pendalen maar als ik het gas pendaal in druk gebeurt er niets.
ik kan me herrineren dat het het zelfde was bij gta vice site.
is er geen patch of zo voor?
ik heb hem ook al ik joypad veranderd enz aan instellingen geromeld
Gellukig zitten er nog 2 zij knopjes aan maar ik vind het gaar en jammer
preshantram