Geplaatst: 1 januari 200817 jaren comment_855122 Hoi, ik wil mijn PC dus een beetje upgraden nou mijn vraag hoeveel zou een Pentium4 van 2-3Ghz kosten? ik zou dus 1 van 2Ghz of 3 willen kopen of iets daartussen ik heb gehoord dat 2GB RAM zo'n 35€ kost dus iemand die de prijzen weet of waar ik het kan vinden Mvg gtafreak007
Geplaatst: 1 januari 200817 jaren comment_855144 Voordat je gaat kopen moet je eerst weten wat en welke processor en geheugen ondersteund wordt door je moederbord. Zodra je dat weet kan je gaan zoeken naar geschikte upgrades.. Je kan namelijk niet zomaar elke processor op je moederbord prikken, hetzelfde geldt voor het geheugen.. Merk en type van het moederbord is belangrijk, want daarmee kan je kijken welke onderdelen voor jou in aanmerking komen.. Ben je eruit, en weet je wat en welke types je nodig hebt kan op diverse sites nakijken wat het kost. Bijvoorbeeld op Sallandautomatisering.nl, of Alternate.nl.
Geplaatst: 1 januari 200817 jaren Auteur comment_855151 Waar zie ik dan welk merk ik heb ? moet ik dan gewoon bij uitvoeren DXDIAG doen of iets anders ??? Mvg gtafreak007
Hoi,
ik wil mijn PC dus een beetje upgraden
nou mijn vraag
hoeveel zou een Pentium4 van 2-3Ghz kosten?
ik zou dus 1 van 2Ghz of 3 willen kopen of iets daartussen
ik heb gehoord dat 2GB RAM zo'n 35€ kost
dus iemand die de prijzen weet of waar ik het kan vinden
Mvg gtafreak007