Geplaatst: 1 januari 200817 jaren comment_855574 Al een tijdje terug heb ik San Andreas opniew installed, en ben begonne met scripte (pawn) voor een gamemode op me eige SA-MP server Maar als ik de (voorbeeld) error.pwn pak en in de bij geleverde Pawno Compiler doe, geeft het een error aan. Het enigste wat ik doe in Pawno is.. #1 Het .pwn bestand openen. #2 Op het knopje 'Compile' (f5) drukken. ik hoop dat iemand mij hier over kan helpen. xsjefkex Ps, ik zit op .NET Frame work 3.0
Geplaatst: 2 januari 200817 jaren comment_855635 Misschien heet die "error.pwn" niet voor niets "error.pwn" ..... Misschien heeft de maken van dat script expres een fout gemaakt in het script waardoor je een error krijgt als je op compile drukt. Bewerkt: 2 januari 200817 jaren door Sandra18[NL]
Geplaatst: 2 januari 200817 jaren Auteur comment_855669 Misschien heet die "error.pwn" niet voor niets "error.pwn" ..... Ja, daar ben ik achter gekome Misschien heeft de maken van dat script expres een fout gemaakt in het script waardoor je een error krijgt als je op compile drukt. Een typo in het script bedoel je?
Geplaatst: 2 januari 200817 jaren comment_856041 Misschien heeft de maken van dat script expres een fout gemaakt in het script waardoor je een error krijgt als je op compile drukt. Een typo in het script bedoel je? Ja.
Al een tijdje terug heb ik San Andreas opniew installed, en ben begonne met scripte (pawn) voor een gamemode op me eige SA-MP server
Maar als ik de (voorbeeld) error.pwn pak en in de bij geleverde Pawno Compiler doe, geeft het een error aan.
Het enigste wat ik doe in Pawno is..
#1 Het .pwn bestand openen.
#2 Op het knopje 'Compile' (f5) drukken.
ik hoop dat iemand mij hier over kan helpen.
xsjefkex
Ps, ik zit op .NET Frame work 3.0