January 2, 200818 yr Volgens mij wel, maar daar ben ik niet 100% zeker van. Volgens mij kun je met F1 de 'Replay'-functie inschakelen. Doet hij het niet, moet je eventjes kijken bij de instellingen. Als hij daar ook niet tussen staat, zit hij er denk ik niet in.
January 2, 200818 yr Volgens mij wel, maar daar ben ik niet 100% zeker van. Volgens mij kun je met F1 de 'Replay'-functie inschakelen. Doet hij het niet, moet je eventjes kijken bij de instellingen. Als hij daar ook niet tussen staat, zit hij er denk ik niet in. Ik heb dit even nagezocht in het GTA III boekje en je hebt gelijk. Het is inderdaad de F1 toets waarmee je een Replay kunt bekijken van 30 seconden. Maar deze toets kan altijd veranderd worden in de instellingen.
January 3, 200818 yr kan je in gta3 replay gebruiken zoals in san andreas ? alvast bedankt op de pc wel xbox en ps2 niet
January 4, 200818 yr Author Ja bij alle GTA's heb je een replay knopje, dus bij GTA Vice City ook. bedankt , en proficiat met je award
January 25, 200817 yr En als klap op de vuurpijl kun je zelfs om de auto heen draaien met de replays. Dit kan je alleen in GTA San Andreas in gewone gameplay. Maar ik begrijp niet dat rockstar dat niet gelijk heeft toegevoegd in GTA III. Van Johannes47
kan je in gta3 replay gebruiken zoals in san andreas ? alvast bedankt