Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Alle radiozenders veranderen

Is het mogelijk om ook de andere radio zenders van San Andreas te veranderen door middel van je eigen liedjes?

Dat ik bijvoorbeeld bij SFUR ook mijn eigen gekozen liedjes kan horen ipv de standaard liedjes van SFUR?

:cya:

Featured Replies

Is het mogelijk om ook de andere radio zenders van San Andreas te veranderen door middel van je eigen liedjes?

Dat ik bijvoorbeeld bij SFUR ook mijn eigen gekozen liedjes kan horen ipv de standaard liedjes van SFUR?

Het kan in feite wel....maar dan verpest je je hele SA geluiden.

1 piepklein foutje en je SA is dood, ik wou het ook doen wat jij vraagt!

Maar ging er gelijk mee stoppen.

Ik heb zo'n programma gehad, kweet alleen niet meer hoe ie heet en waar die staat, zal hem meteen gaan zoeken!

Wil er zelf ook nog even mee klooien.

edit: SAAT, ja dat was hem, dankje K.O. Het is inderdaad niet erg gebruiksvriendelijk!

Edited by RoL0

Ik heb zo'n programma gehad, kweet alleen niet meer hoe ie heet en waar die staat, zal hem meteen gaan zoeken!

Wil er zelf ook nog even mee klooien.

Dit programma heet SAAT, San Andreas Audio Toolkit. Met dit programma kun je alle geluiden in het spel wijzigen. Omdat het programma niet echt gebruiksvriendelijk is door zn command-line interface, raad ik je aan om een GUI, Graphic User Interface te downloaden, waardoor je alleen maar met een point-and-click-interface hoeft te werken. De GUI van Alci lijkt me wel geschikt.

Het is wel mogelijk met deze tool, maar het blijft inderdaad erg lastig.