Jump to content
Geplaatst:
comment_81958

ik zoek een auto die je bij een missie achter na moet zitten dat is dat je het huis van maddog moet heroveren er zit zo'n ventje van die gele tuupen in waar kun je die auto vinden je ziet hem ook in vice city

Featured Replies

Geplaatst:
comment_81961

je bedoelt de phoenix.

ga naar de races die je kan bij je eigen autodealer

doe degene die san fierro hills heet.

dan rij je met de phoenix rij hem naar je garage stap uit en loop uit de garage en wacht tot de tijd over is en je hebt hem.

Geplaatst:
comment_82015
de phoenix lijkt op de pontiac firebird

er rijden ook veel phoenixen rond in LV

Niemand heeft die Phoenix anders gezien dan in een race-missie in San Fierro (achter Wang Cars)!

Dan die race starten en de Phoenix in een garage zetten en de race failen is de oplossing.

Geplaatst:
comment_82096
de phoenix lijkt op de pontiac firebird

er rijden ook veel phoenixen rond in LV

Niemand heeft die Phoenix anders gezien dan in een race-missie in San Fierro (achter Wang Cars)!

Dan die race starten en de Phoenix in een garage zetten en de race failen is de oplossing.

HUH hoe kom je daar bij ik zie de phoenix echt wel rond rijden het meest idd in LV maar heb hem ook al een x gezien in SF

Geplaatst:
comment_82175
HUH hoe kom je daar bij ik zie de phoenix echt wel rond rijden het meest idd in LV maar heb hem ook al een x gezien in SF

Er zijn al meerdere berichten geplaatst dat de Phoenix niet rond rijdt an dat hij alleen via een Race Tournament te krijgen is. Ik heb hem zelf ook nog nooit zien rijden (maar ben ook niet van in LV).

Mooi dat hij wel gewoon rondrijdt (ik vond het ook al vreemd: zo'n speciale auto is het nou ook weer niet)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.