Geplaatst: 3 januari 200817 jaren comment_857005 beste leden,, vraagje ik ben nu bezig met GTI installeren, en mijn vraagje is: Kun je door het her installeren van GTA weer gewoon de normale GTA terug krijgen???
Geplaatst: 3 januari 200817 jaren comment_857006 beste leden,,vraagje ik ben nu bezig met GTI installeren, en mijn vraagje is: Kun je door het her installeren van GTA weer gewoon de normale GTA terug krijgen??? Ja, als je GTA opnieuw instaleert zullen alle bestanden overschreven worden. Hierdoor krijg je weer de normale SA terug.
Geplaatst: 3 januari 200817 jaren Auteur comment_857009 beste leden,,vraagje ik ben nu bezig met GTI installeren, en mijn vraagje is: Kun je door het her installeren van GTA weer gewoon de normale GTA terug krijgen??? Ja, als je GTA opnieuw instaleert zullen alle bestanden overschreven worden. Hierdoor krijg je weer de normale SA terug. dankje, nog een vraagje: Ik benn u bezg met de map cleaner, maar hij werkt niet? er staat ' invalid pointer ...' en blijft dan hangen.. wAT NU??
Geplaatst: 4 januari 200817 jaren comment_858475 Heb je versie 1 of 2 van GTA SA? MapCleaner en mods werken alleen met versie 1, dus als je v2 hebt moet je even downgraden met deze patch.
beste leden,,
vraagje
ik ben nu bezig met GTI installeren, en mijn vraagje is:
Kun je door het her installeren van GTA weer gewoon de normale GTA terug krijgen???