Geplaatst: 3 januari 200817 jaren comment_857117 hoi k'heb snel een gemaakt, ik vind hem zelf wel mooi maar ik wil graag jullie mening en tips weten! het onderwerp lijkt me duidelijk, hij komt uit GTA VC EDIT:op ware grootte lijkt hij veel mooier! EDIT:ik zet er een met lance bij Bewerkt: 3 januari 200817 jaren door hackman
Geplaatst: 3 januari 200817 jaren comment_857135 Hier heeft volgens mij niet veel tijd ingestoken.. Maarja, omdat je beginner bent is het redelijk goed.
Geplaatst: 3 januari 200817 jaren Auteur comment_857139 Hier heeft volgens mij niet veel tijd ingestoken..Maarja, omdat je beginner bent is het redelijk goed. Veel tijd zat er ook niet in maar ik heb het allemaal met paint moeten doen meer programmas heb ik niet in huis PS: graag ook nog een cijfer
Geplaatst: 3 januari 200817 jaren comment_857153 Hier heeft volgens mij niet veel tijd ingestoken..Maarja, omdat je beginner bent is het redelijk goed. Veel tijd zat er ook niet in maar ik heb het allemaal met paint moeten doen meer programmas heb ik niet in huis PS: graag ook nog een cijfer Misschien had je beter Lance Vance er bij kunnen zetten.. Aangezien dat de echte Vance Crime Family is. Cijfer: 5/10 voor een beginner Misschien is Photoshop wel wat voor jou: Klik hier
Geplaatst: 3 januari 200817 jaren Auteur comment_857165 dat is shareware dus is het tijdelijk daarna moet je het vast en zeker kopen of niet? wel bedankt voor de link EDIT: dat is cs ofzo ik hoorde ze ook nog praten over cs2 en 3? Bewerkt: 3 januari 200817 jaren door hackman
hoi k'heb snel een gemaakt, ik vind hem zelf wel mooi maar ik wil graag jullie mening en tips weten!
het onderwerp lijkt me duidelijk, hij komt uit GTA VC
EDIT:op ware grootte lijkt hij veel mooier!
EDIT:ik zet er een met lance bij
Bewerkt: door hackman