Jump to content
Geplaatst:
comment_605573

Het KNMI heeft gister avond rond 6 uur de 1e weeralarm afgegeven!

Zie het volgende bericht:

Opgesteld op donderdag 08 februari 2007 om 05.11 uur.

Bericht nummer: 3

ZWARE SNEEUW: GROTE OVERLAST

Om 7 LT gaat het van het zuidwesten uit sneeuwen en om 13 LT ligt de voorste begrenzing van de sneeuw op de lijn Haarlem-Enschede. Vanmiddag breidt de sneeuw zich nog wat verder naar het noorden uit. In het uiterste zuiden later ook een kleine kans op ijzel. De meeste sneeuw valt in het zuiden en midden van het land: ordegrootte 5-10 cm, lokaal misschien 10-15 cm. De problemen zullen pas vrijdag overdag grotendeels voorbij zijn.

Volgend bericht: 09.00 uur

Vrijdag zullen de problemen grotendeels voorbij zijn.

En volgens deskundigen zal de sneeuw in het zuiden al misschien in de na middag verdwijnen.

Oftewel, een kliederboel, aangezien het dan gaat smelten etc.

Ik woon in het hoge noorden, en de sneeuw wordt pas vanavond bij ons verwacht!

• Reacties 589
  • Bezichtigingen 39.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Amfetamientje
    Amfetamientje

Ik had het niet verwacht maar de sneeuwval zet zich nog steeds voort! Er ligt nu niet meer dan 2 a 300 mg maar dat is nog genoeg om een tijdje wakker te blijven Let it snow, let it snow, let it s

• Amfetamientje
    Amfetamientje

Op de kop af zo'n 6cm

• Hier (Zottegem, onder Gent) "lag" er zo een 15 cm. Tot ik met de bulldozer eventjes over de beton ben geschraapt toen lag er niks meer . Ik gaat die rot sneeuw

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1565275

Ik vond paar weken geleden sneeuw leuk, maar nu echt niet meer. Kei erg irritant, bij ons op school is voor de fietsenstalling een ijsbaan.. er zijn al in een dag iets van 30 valpartijen geweest.. Hopelijk gooien ze er morgen wat zout overheen.

Van mij mag het snel weer gaan regenen of het moet wat warmer worden.

Geplaatst:
comment_1565474

Ik begin ziek te worden van dat ijs :duh:

Sneeuw is leuk/mooi maar dat ijs word echt erg,

Ik heb een vaste weg naar school, en op 2 plekken ligt ijs, bij de stoplichten. Dus daar glij je door of val je.

Doe mij maar zomer :)

Geplaatst:
comment_1565549

Ik ga zometeen winterkettingen onder me schoenen en fietsbanden leggen :puh:

Nee ff serieus, sneeuw is leuk, maar dan moet het sneeuw blijven en geen ijsbaan op de weg... Waarom stopt Nederland gewoon niet even met werken? Totdat het weer genoeg heeft gedooit, om ongelukken te vermijden, en het zout weer bij te laden, want ik hoorde dat het zout op was?

Bewerkt: door GekkieJ01

Geplaatst:
comment_1565957

Wij hier, in Belgie BRUGGE hebben helaas geen sneeuw, maar 1 week geleden was er mooi tapijt waar je absoluut niet door kon met de fiest of auto, alles was gaos omdat niemand dat hier gewoon is, blij dat we toch sneeuw gehad hebben! :puh:

Geplaatst:
comment_1566111

Wij hier, in Belgie BRUGGE hebben helaas geen sneeuw, maar 1 week geleden was er mooi tapijt waar je absoluut niet door kon met de fiest of auto, alles was gaos omdat niemand dat hier gewoon is, blij dat we toch sneeuw gehad hebben! :puh:

Gelukzak. :7

Hier in Antwerpen blijft het maar duren ik ben het zat. :puh:

Geplaatst:
comment_1566790

Hier licht al weer een mooi pak sneeuw en er zou morgenavond lekker veel bijkomen. :tu:

Dat word dolle pret haha :)

geluksvogel., kom er net achter dat de straat waar ik doorheen moet, helemaal vol met ijs ligt :( das word weer glibberen

Geplaatst:
comment_1566791

In mijn straat ligt ook veel ijs :( Maar ik ga me snelheid er toch niet voor veranderen, ik zou als ik jullie was zo veel mogelijk jullie fietsen laten uitrijden en niet meteen heel je rem inknijpen, als je dat namelijk doet glijdt heel je achterwiel weg... Maargoed wat ik dus wou zeggen was ( TURBO TURBO ) gewoon acceleren :puh:

Bewerkt: door GekkieJ01

Geplaatst:
comment_1566972

Ik ga zometeen winterkettingen onder me schoenen en fietsbanden leggen :puh:

Nee ff serieus, sneeuw is leuk, maar dan moet het sneeuw blijven en geen ijsbaan op de weg... Waarom stopt Nederland gewoon niet even met werken? Totdat het weer genoeg heeft gedooit, om ongelukken te vermijden, en het zout weer bij te laden, want ik hoorde dat het zout op was?

Beetje late reactie maargoed:

Omdat heel de nederlands economie dan in elkaar stort? Nederland (en overigens ieder ander land) is afhankelijk van het werkt wat gedaan wordt door de bevolking. Geen werk, geen inkomen, wel uitgaven --> ellende.

Het is gewoon zaak in dit soort tijden je aan te passen, je kan er niks aan veranderen. Maar niks doen ik ook geen optie. Gewoon doorwerken dus ;)

Zout is overigens wel nagenoeg op ja wat voor probelemen aankomend weekend kan zorgen (in ergste geval afsluiting snelwegen). Na het weekend komen er weer nieuwe ladingen zodat de tekorten (voorlopig) opgelost lijken.

Geplaatst:
comment_1567021

Ik ga zometeen winterkettingen onder me schoenen en fietsbanden leggen puh2.gif

Beetje late reactie maargoed:

Omdat heel de nederlands economie dan in elkaar stort? Nederland (en overigens ieder ander land) is afhankelijk van het werkt wat gedaan wordt door de bevolking. Geen werk, geen inkomen, wel uitgaven --> ellende.

Het is gewoon zaak in dit soort tijden je aan te passen, je kan er niks aan veranderen. Maar niks doen ik ook geen optie. Gewoon doorwerken dus knipoog.gif

Zout is overigens wel nagenoeg op ja wat voor probelemen aankomend weekend kan zorgen (in ergste geval afsluiting snelwegen). Na het weekend komen er weer nieuwe ladingen zodat de tekorten (voorlopig) opgelost lijken.

dat is maar ineen paar delen van het land,Akzo Nobel kan dit weer 365 dagen per jar vol houden in de gebieden die zij leveren....

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.