Jump to content
Geplaatst:
comment_605573

Het KNMI heeft gister avond rond 6 uur de 1e weeralarm afgegeven!

Zie het volgende bericht:

Opgesteld op donderdag 08 februari 2007 om 05.11 uur.

Bericht nummer: 3

ZWARE SNEEUW: GROTE OVERLAST

Om 7 LT gaat het van het zuidwesten uit sneeuwen en om 13 LT ligt de voorste begrenzing van de sneeuw op de lijn Haarlem-Enschede. Vanmiddag breidt de sneeuw zich nog wat verder naar het noorden uit. In het uiterste zuiden later ook een kleine kans op ijzel. De meeste sneeuw valt in het zuiden en midden van het land: ordegrootte 5-10 cm, lokaal misschien 10-15 cm. De problemen zullen pas vrijdag overdag grotendeels voorbij zijn.

Volgend bericht: 09.00 uur

Vrijdag zullen de problemen grotendeels voorbij zijn.

En volgens deskundigen zal de sneeuw in het zuiden al misschien in de na middag verdwijnen.

Oftewel, een kliederboel, aangezien het dan gaat smelten etc.

Ik woon in het hoge noorden, en de sneeuw wordt pas vanavond bij ons verwacht!

• Reacties 589
  • Bezichtigingen 39.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Amfetamientje
    Amfetamientje

Ik had het niet verwacht maar de sneeuwval zet zich nog steeds voort! Er ligt nu niet meer dan 2 a 300 mg maar dat is nog genoeg om een tijdje wakker te blijven Let it snow, let it snow, let it s

• Amfetamientje
    Amfetamientje

Op de kop af zo'n 6cm

• Hier (Zottegem, onder Gent) "lag" er zo een 15 cm. Tot ik met de bulldozer eventjes over de beton ben geschraapt toen lag er niks meer . Ik gaat die rot sneeuw

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1766377

En alles is weer bedekt met een dun laagje. Hoop dat het gauw weer wegsmelt, heb het nu wel gehad met sneeuw. Maar die mazzel zal ik wel weer niet hebben.

Geplaatst:
comment_1767609

Vanmorgen hier ook sneeuw. Had ook zo iets van: wtf ga weg.

Maar het smolt gewoon weg? Aangezien er geen regen was kon het niet weggegaan zijn door regen..

De temperatuur was vandaag ook om en nabij het vriespunt, waardoor sneeuw inderdaad wel eens de neiging heeft om te smelten, zeker als de zon ook aan staat.

Morgen een fikse sneeuwstorm verwacht volgens mij (zag ik op dumpert :7), lijkt me wel leuk :D

Geplaatst:
comment_1767619

Ja, had net ff het weer gekeken en die zeiden dat het nog maar de vraag is waar het zal gaan sneeuwen. Ze denken dat het in de kustprovincies gaat regen en dat het in het oosten gaan sneeuwen, maar ik wacht maar af. Morgen zullen we de waarheid zien....

Geplaatst:
comment_1768164

Ja, bij ons is het sinds 5 uur weer aan het sneeuwen. Eerst heeft het de hele dag geregend, maar nu de tempratuur weer aan het dalen was, ging het weer sneeuwen. Hier ligt nu weer een pak sneeuw en het blijft nog ff doorsneeuwen. Of ik er blij moet zijn? Naah, gemengde gevoelens. Ik ben wel voor het eerst op me bek gegaan. Ik rij de oprit af bij ons en meteen lag ik daar :duh:.

Geplaatst:
comment_1768207

Heey ik ging de laatste 4 dagen met de auto naar school :schater:

Al die kinderen op die fiets helemaal nat, kom ik lekker chill binnen 8)

Maar dat kwam omdat mijn fiets is gestolen :cab:

Dus ik moet morgen, de laatste dag, met mn nieuwe fiets :duh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.