Jump to content
Geplaatst:
comment_605573

Het KNMI heeft gister avond rond 6 uur de 1e weeralarm afgegeven!

Zie het volgende bericht:

Opgesteld op donderdag 08 februari 2007 om 05.11 uur.

Bericht nummer: 3

ZWARE SNEEUW: GROTE OVERLAST

Om 7 LT gaat het van het zuidwesten uit sneeuwen en om 13 LT ligt de voorste begrenzing van de sneeuw op de lijn Haarlem-Enschede. Vanmiddag breidt de sneeuw zich nog wat verder naar het noorden uit. In het uiterste zuiden later ook een kleine kans op ijzel. De meeste sneeuw valt in het zuiden en midden van het land: ordegrootte 5-10 cm, lokaal misschien 10-15 cm. De problemen zullen pas vrijdag overdag grotendeels voorbij zijn.

Volgend bericht: 09.00 uur

Vrijdag zullen de problemen grotendeels voorbij zijn.

En volgens deskundigen zal de sneeuw in het zuiden al misschien in de na middag verdwijnen.

Oftewel, een kliederboel, aangezien het dan gaat smelten etc.

Ik woon in het hoge noorden, en de sneeuw wordt pas vanavond bij ons verwacht!

• Reacties 589
  • Bezichtigingen 39.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Amfetamientje
    Amfetamientje

Ik had het niet verwacht maar de sneeuwval zet zich nog steeds voort! Er ligt nu niet meer dan 2 a 300 mg maar dat is nog genoeg om een tijdje wakker te blijven Let it snow, let it snow, let it s

• Amfetamientje
    Amfetamientje

Op de kop af zo'n 6cm

• Hier (Zottegem, onder Gent) "lag" er zo een 15 cm. Tot ik met de bulldozer eventjes over de beton ben geschraapt toen lag er niks meer . Ik gaat die rot sneeuw

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1768974

ik hoop alleen dat het niet meer zo glad is bij de jaarwisseling

Helaas bestaat er wel een kans dat we een gladde/witte jaarwisseling gaan krijgen. Zie hier een filmpje van de weatherforecast van een Amerikaanse weerman die over Europa praat.

(Natuurlijk nooit betrouwbaar, maargoed het geeft in iedergeval een beeld.)

ben benieuwd... liever wit, dan glad :D

Bewerkt: door commando

Geplaatst:
comment_1769023

Het land lag gisteren natuurlijk compleet op z'n gat, met als gevolg een taxiritje van 7 uur. Ik zal hier niet teveel over uitweiden, maar ik kan even geen sneeuw meer zien. Gisteravond toch nog even een dikke muur gebouwd tegen de poortdeur, zodat m'n moeder de tuin niet in kon. Tsja, als het dan een keer sneeuwt, doe er dan wat leuks mee. :sigaar:

Geplaatst:
comment_1769059

Tsjah.. Heel Nederland lag gisteren plat. Niks vloog bijna vanaf Schiphol, NS lag op zen gat en 750 km file gisteren. En het houdt niet op met sneeuwen ze verwachten vanavond weer. Hier sneeuwt het alweer ligt....

Geplaatst:
comment_1769210

Gister met de auto dik 3 uur in de file gestaan, door de sneeuw ja... Ritje van Rotterdam naar Breda duurde nog langer, 5 uur... en toen bij Eindhoven nog een half uur in de file gestaan... maar wel een aantal auto's met zomerbanden eruit gereden ( lees stoplichtsprintjes ) icon_mrgreen.gif. En op sommige stukjes nog 150/160 kunnen rijden in een rijtje met een Audi A6, BMW X5 en een Opel Vectra. smile2.gif

Geplaatst:
comment_1769435

Gisteren was me het dagje wel, ja.

"De IR-trein naar Antwerpen Centraal via Mol is aangekondigd met een vertraging van ongeveer 27 minuten." Heb gelijk het eerste lesuur kunnen skippen.

Geplaatst:
comment_1769499

Gister met de auto dik 3 uur in de file gestaan, door de sneeuw ja... Ritje van Rotterdam naar Breda duurde nog langer, 5 uur... en toen bij Eindhoven nog een half uur in de file gestaan... maar wel een aantal auto's met zomerbanden eruit gereden ( lees stoplichtsprintjes ) icon_mrgreen.gif. En op sommige stukjes nog 150/160 kunnen rijden in een rijtje met een Audi A6, BMW X5 en een Opel Vectra. smile2.gif

Hier in Friesland, totaal geen last van sneeuw :( wel jammer want er ligt hier maar 5 mm hooguit.

Zullen we volgend jaar ff stoplicht sprintje doen als ik mijn motor heb :D ?

BMW x5 is echt een lelijke auto, en met Topgear zag ik dat die dingen amper een heuvel op komen in de drek :puh:

EDIT; ik dacht X6

4:25 en 5:50

http://www.youtube.com/watch?v=NYm_fxjyAYs

Iedere keer als ik zo'n auto zie rijden lach ik toch wel ff :D

Bewerkt: door j0uk3

Geplaatst:
comment_1769970

Er wordt ook weer geweldig gestrooid trouwens. :cab: Mijn god, ik had gister rijles. Heb werkelijk moeten zoeken naar een weg waar gestrooid was. Ik vraag me af waarom er überhaupt nog gestrooid wordt, aan dat halve werk heeft niemand wat.

Geplaatst:
comment_1770447

Had vandaag gehoopt op sneeuwvrij. Niet gekregen :N

Dus maar naar school gereden. Ik was blij dat de gemeente bij ons een beetje het fietspad had geveegd en gestrooid. Alleen dan kom ik op het schoolplein toen ging ik al bijna op me plaat. Maar ja ik was veilig op school aangekomen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.